نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور در گفتگو با دیوانگاه:

اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از دغدغه مهم و منطقی رهبری است/ جا دارد دولت و مجلس جهات مثبت و منفی خود را بررسی کنند

سرویس: سیاسیکد خبر: 27652|13:34 - 1396/01/01
نسخه چاپی
اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از دغدغه مهم و منطقی رهبری است/ جا دارد دولت و مجلس جهات مثبت و منفی خود را بررسی کنند
نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچیزی که در منویات رهبر معظم انقلاب در شعار سال مورد توجه بود این است که معظم له در این بیانات جهات مثبت و منفی را چه در خصوص دولت و چه در خصوص مجلس بیان نمودند و جا دارد ما هم در رفتار خود جهات مثبت و منفی را ببینیم.

حسن سلیمانی نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامیدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سالی پر برکت برای مردم و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران به نظام اسلامی در خصوص شعار سال( اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) اظهار داشت: منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال واضح و روشن بود و آن تأکید همیشگی معظم له به اساس  تشکیل نظام اسلامی و آن توجه به برنامه ریزی و ایجاد شرایط مناسب برای زندگی مستضعفان به  عنوان صاحبان انقلاب است.

 

وی افزود: امسال این برنامه از سوی مقام عظمای ولایت در بیانات آغاز سال در قالب اقتصاد مقامتی، تولید و اشتغال عنوان شد و این به معنی امکان استفاده از شرایط موجود نظام اسلامی و قابلیت های طبیعی و نیروی انسانی با وحدت و یگانگی است تا با استفاده از این ظرفیت ها بتوانیم آنها را تبدیل به سرمایه ملی و در نهایت اشتغال کنیم.

 

 نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور خاطرنشان کرد: این همان چیزی است که مقام معظم رهبری از آن اظهار نگرانی می کرد و آن فشارهای اقتصادی و ناکامی های مردم در زندگی است که به جا و منطقی بیان شد.

 

دولتمردان و مجلس باید حساسیت ویژه ای بر روی منویات رهبری در بحث شعار سال داشته باشند و چه در بحث تقویم و چه در اجرا به صورت یک اقدام هماهنگ عمل کنند تا زمینه را برای ایجاد اشتغال و تولید ملی فراهم کنند.

 

آنچیزی که در منویات رهبر مورد توجه بود این است که معظم له در این بیانات جهات مثبت و منفی را چه در خصوص دولت و چه در خصوص مجلس بیان نمودند و جا دارد ما هم در رفتار خود جهات مثبت و منفی را ببینیم.

 

لازم است که مجموعه نگری و سمت و سوی نظام که به صورت نهایی در جهتی است که می خواهد آبادانی، رفاه و اشتغال را توأمان برای مردم فراهم نماید را مد نظر قرار داده و در این مسیر حرکت کنیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد