در جلسه شورای اداری هرسین مطرح شد/

از بلاتکلیفی بودجه مالی پروژه های ملی درهرسین تا وضعیت آب شرب شهرستان که به اما و اگر موکول شد/حسن سلیمانی: وقتی مکتوب دولت قابلیت اجرایی ندارد به چه می شود اعتماد کرد

سرویس: اقتصادیکد خبر: 27435|15:32 - 1395/11/21
نسخه چاپی
از بلاتکلیفی بودجه مالی پروژه های ملی درهرسین تا وضعیت آب شرب شهرستان که به اما و اگر موکول شد/حسن سلیمانی: وقتی مکتوب دولت قابلیت اجرایی ندارد به چه می شود اعتماد کرد
صبح امروز با حضور امام جمعه، نماینده حوزه انتخابیه ، معاون حقوقی امرو مجلس و امور استان های وزارت راه و شهرسازی، و معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور، فرماندار، و مسئولین شهرستان جلسه شورای اداری در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه به بیان مشکلات شهرستان در حوزه راه ها مسکن مهر و آب شرب پرداخت و خواستار پیگیری و رفع این مشکلات شد.

 

وی افزود: تمام نگرانی ما اعضای شورای تأمین شهرستان در بحث آب شرب اینست که امسال هم همانند سال گذشته همان وضعیت کدورت آب را داشته باشیم.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: در این خصوص فرصت زیادی وجو ندارد و لازم است که آب و فاضلاب استان هم فشار ها را برای انجام اینکار مضاعف کند.

 

شاه آبادی اظهار داشت: زمان مقرر شده برای اجرای مناقصه این پروژه بارها تغییر کرد و انتظار داریم که مدیریت استان جواب قانع کننده ای به ما بدهند که ما هم جوابگوی افکار عمومی باشیم.

 

در ادامه این جلسه حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت راه های حوزه انتخابیه افزود: برخی از جاده های شهرستان بیشتر به قتلگاه شبیه است تا جاده عبور و مرور و وضعیت جاده ای خیلی از روستاهای منطقه غیر قابل تردد است.

 

وی با اشاره به محور هرسین به پلیسراه خاطرنشان کرد: راه یعنی ایجاد بستر لازم برای تأمین امنیت، مشکل این است که از سال 85تا کنون هیچ تحولی در این محور ایجاد نشده است و نباید به مردم گفت که تا پایان سال تمام می شود.

 

نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدترین ظلم مسئول به مردم این است که کاری که انجام آن غیر ممکن است قولش را به مردم می دهند.

 

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: دولت سفری به استان کرمانشاه داشته ولی از آنزمان تا به حال مصوبات این سفر اجرایی نشده است، سوال اینست که دولت فقط برای بیان و سخنرانی آمده یا برنامه ای برای اجرای مصوبات هم دارد.

 

وی افزود: از وزیر نیرو و مدیرت امور آب استان گله مندیم که دو سد در استان کرمانشاه را حذف کردند و بودجه آن را به جای دیگر اختصاص دادند، تصفیه خانه هرسین مکتوب شده و اگر طرح مکتوب شده دولت قابلیت اجرایی نداشته باشد دیگر به چه چیزی می توان اعتماد کرد.

 

مهندس محفوظی معاون حقوقی امور مجلس و امور استان های وزارت راه و شهرسازی، و مهندس خادمی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور از دیگر سخنرانان این جلسه بودند که سخنان آنان عمدتاً حول محور تعادل، تعامل، نبود بودجه و عدم تخصیص بودجه پروژه های جدید می چرخید به نظر می رسد این سفر به بیشتر جنبه تشریفاتی داشت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد