جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27222|15:01 - 1395/10/28
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر در هرسین
صبح امروز با حضور معاون فرماندار و مسئولین شهرستان جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور معاون فرماندار و مسئولین شهرستان جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر در هرسین برگزار شد.

 

نجف میرزا حسینی معاون فرماندار هرسین در این جلسه با اشاره به پیش رو داشتن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز اگر انقلاب اسلامی ایران در دنیا تأثیر گذار است و به مراحل بالایی از پیشرفت رسیده به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل (ره) است.

 

وی افزود، هر ساله به برکت ایام پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر را جشن میگیریم و برنامه هایی در این ایام در دست انجام داریم و پروژه هایی به بهره برداری می رسد.

 

معاون فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: از طرفی در این ایام هم می بایست خدمات نظام اسلامی بازگو شود و به مردم هم بگوییم در طول این یکسال چه کارهایی انجام شده است.

 

میرزا حسینی اظهار داشت: درخواستی که از مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان داریم این است که طرح ها و پرژه های در دست افتتاح را هر چه سریعتر معرفی کنند تا بتوانیم در برنامه ریزی و روزشمار این ایام قرار دهیم.

 

در ادامه سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین اظهار داشت: دهه فجر قطعه ای از تمدن ایران اسلامی است که با بهره گیری از تعالیم اسلامی و وعده خداوند که پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است به وجود آمد.

 

وی افزود:  دهه فجر را نباید فقط مختص به افتتاح طرح و پروژه کرد بلکه بایستی در این ایام به تبیین و روشنگری در خصوص نهضت امام(ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان هم پرداخته شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد:  جهت دهی این ایام بایستی به سمت وحدت ملی، پرهیز از جناح بندی و پیوند بین نسل های انقلابی باشد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد