امام جمعه شهرستان هرسین:

منافقینی که از اول انقلاب با چهره نفاق در کنار مردم بودند در فتنه 88رسوا شدند/تشکر از حضور پرشور مردم در سالروز حماسه نهم دی

سرویس: سیاسیکد خبر: 27145|16:24 - 1395/10/10
نسخه چاپی
منافقینی که از اول انقلاب با چهره نفاق در کنار مردم بودند در فتنه 88رسوا شدند/تشکر از حضور پرشور مردم در سالروز حماسه نهم دی
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امروز هم منافقینی که از اول انقلاب با چهره نفاق در کنار مردم بودند در این فتنه رسوا شدند و امروز این مردم هستند که با بصیرت و درک کافی حق و باطل را از هم تشخیص می دهند و این قدرت فکری نظام در اذهان مردم است که کشور را نجات داد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز حماسه نهم دی سال 88اظهار داشت: یک بار کلمه فتنه در قرآن کریم به تقوا برخورد کرده است و خداوند متعال در آنجا می فرماید: آنچیزی که باعث می شود از فتنه ها و آزمایشات فراگیر نجات پیدا کنیم تقواست.

 

وی افزود: در آیه دیگری از سوره بقره خداوند متعال می فرماید: فتنه ای که پیش می آید تأثیرگذاریش از قتل بیشتر است چرا که وقتی فتنه به وجود می آید جامعه اسلامی به خطر می افتد.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: فتنه به معنی یک فریب بزرگ اجتماعی و دروغی است که گروه زیادی از مردم به این خاطر به انحراف کشیده می شوند، البته نباید از فتنه ترسید چرا که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: از فتنه های آخرالزمان نترسید چراکه منافقین را رسوا می کند.

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: امروز هم منافقینی که از اول انقلاب با چهره نفاق در کنار مردم بودند در این فتنه رسوا شدند و امروز این مردم هستند که با بصیرت و درک کافی حق و باطل را از هم تشخیص می دهند و این قدرت فکری نظام در اذهان مردم است که کشور را نجات داد.

 

وی با اشاره به انتخابات های پیش رو افزود: مردم باید مواظب باشند که برخی افراد با فریب رأی آنها را نبرند نزدیک به چهار سال از عمر شورا و دولت فعلی می گذرد اما تا کنون عملکرد قابل قبولی مشاهده نشده است، انتظار مردم این است که حداقل یک نفر از اعضای شورا بیاید و گزارشی ارائه دهد.

 

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد: مردم هوشیار هستند که در قضیه انتخابات اگر کسی بخواهد پای خود را در فتنه بگذارد او را در تاریخ دفن می کنند.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: فتنه گران دست بردار نیستند و در همین هفته های گذشته نامه ای به رئیس جمهور جدید امریکا نوشته اند و خواستار انجام تحریم های بیشتر بر علیه ملت ایران شده اند، اینها اگر دلسوز مردم بودند با شعار دفاع از رأی مردم و ادعای دروغ تقلب مملکت را به هم نمی ریختند که امروز هم بر طبل تحریم های بیشتر می کوبند.

 

وی افزود: نفوذ دشمن جدی است، امکان دارد اشخاصی در هر لباسی نفوذ کنند و خودش هم نداند که نفوذی دشمن است ولی سیاست های دشمن را اجرا کند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین از حضور مردم شهرستان در گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و بانیان این مراسم و همچنین فرماندار هرسین که پیگیر برگزاری این مراسم بودند تشکر کرد.

 

حجت الاسلام باقری  در پایان اظهار داشت: قدر این مردم را باید بدانیم و ما مسئولین مدیون این مردم هستیم، آیا نباید در مشورت ها در خصوص وضعیت شهر به نظر مردم بها بدهیم که مثلاً در خصوص این پارک شهر که شخم زده شد نظر مردم چیست؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد