دکتر محمد حسین رجبی دوانی در مراسم گرامیداشت نهم دی در هرسین:

خیلی از خواص و نخبگان جامعه در امتحان انتخابات سال 88مردود شدند/ فتنه 88با پوشش دروغین تقلب از قبل برنامه ریزی شده بود/ بصیرت مردم در روز نهم دی فتنه گران را رسوا کرد

سرویس: سیاسیکد خبر: 27143|14:50 - 1395/10/09
نسخه چاپی
خیلی از خواص و نخبگان جامعه در امتحان انتخابات سال 88مردود شدند/ فتنه 88با پوشش دروغین تقلب از قبل برنامه ریزی شده بود/ بصیرت مردم در روز نهم دی فتنه گران را رسوا کرد
یک مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم گرامیداشت نهم دی در هرسین گفت: خیلی از خواص و نخبگان جامعه در امتحان انتخابات سال 88مردود شدند، شرط سربلندی در امتحان الهی درست عمل کردن و داشتن بصیرت است و بصیرت به معنی داشتن آگاهی و هوشیاری و تحلیل درست از قضایا و به موقع عمل کردن است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،دکتر محمد حسین رجبی دوانی مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم گرامیداشت نهم دی در هرسین اظهار داشت: یکی از مطالبی که خداوند در قرآن بر آن تأکید دارد امتحان هایی است که مومنان به آن دچار می شوند و در واقع همه مردم در معرض این امتحان قرار می گیرند تا صدق و کذب ایمانشان مشخص شود.

 

وی افزود: فتنه های مختلفی در طول عمر انقلاب اسلامی به وجود آمد و آن به این دلیل است که امریکا نمی تواند ببیند که کشوری مثل ایران منافع نامشروع آنها را به خطر بیندازد و اراده را به ملت ها برگرداند تا در مقابل نظام سلطه بایستد و به همین دلیل آمریکا هر آنچه در توان داشت برای تضعیف نظام انقلاب اسلامی به کار گرفت.

 

این مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: خیلی از خواص و نخبگان جامعه در امتحان انتخابات سال 88مردود شدند، شرط سربلندی در امتحان الهی درست عمل کردن و داشتن بصیرت است و بصیرت به معنی داشتن آگاهی و هوشیاری و تحلیل درست از قضایا و به موقع عمل کردن است.

 

دکتر رجبی دوانی در ادامه اظهار داشت: فتنه 88با پوشش دروغین تقلب از قبل برنامه ریزی شده بود و افرادی از داخل که از نخبگان جامعه بودند و تغییراتی در دیدگاه آنها نسبت به انقلاب ایجاده شده بود در این امتحان مردود شدند.

 

وی افزود: فتنه گران در سال88 با شعارهای دروغین قانون اساسی نظام را سخره گرفتند و دشمن را امیدوار کردند و برای رسیدن به اهداف خود اجماعی با تمام سران ضد انقلاب ایجاد کردند.

 

این مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام خاطرنشان کرد: وقتی فتنه رخ داده می شود در واقع حرارتی ایجاد می شود و تمام ناخالصی ها بیرون ریخته می شود و حقیقت آشکار می شود و اگر بصیرت وجود داشته باشد می توان حق را از باطل تشخیص داد.

 

دکتر رجبی دوانی  اظهار داشت: این آقایی که در رأس چنین خیانتی قرار گرفت خیلی قبل از انتخابات در مصاحبه با یک مجله آمریکایی عنوان کرده بود که ما به دنبال ابن هستیم که رهبری نظام طبق اراده ما عمل کند، این فرد دیگر شخص زمان انقلاب و جنگ نیست.

 

وی افزود: بصیرت مردم در روز نهم دی فتنه گران را رسوا کرد و حتی اگر کسی ذره ای هم دین نداشته باشد می فهمد که اینها به کشور خیانت کردند و این ها باعث ریخته شدن خون ها و ریختن آبروی نظام شدند، آنوقت کسانی می آیند و بحث رفع حصر را مطرح می کنند اینها با توبه نکردن به مردم خیانت کردند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد