امام جمعه شهرستان هرسین :

امروز یکی از علل تداوم انقلاب وحدت است/ انتظار مردم از مسئولین قطع رابطه و پاسخی قاطع به انگلیس است/خواستار عزل و برخورد قاطع با عاملان اتفاقات دانشگاه رازی هستیم

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 27041|16:32 - 1395/09/26
نسخه چاپی
امروز یکی از علل تداوم انقلاب وحدت است/ انتظار مردم از مسئولین قطع رابطه و پاسخی قاطع به انگلیس است/خواستار عزل و برخورد  قاطع با عاملان اتفاقات دانشگاه رازی هستیم
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: انتظار ما برخورد قاطع با عاملان دانشگاه رازی است و اگر قرار است که عزل و برکناری صورت گیرد هر چه زودتر این اقدام صورت گیرد که کسی جرأت نکند به بهانه روز دانشجو هر حرکتی علیه این مردم، شهدا و انقلاب انجام دهند

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و رئیس مذهب تشبع امام جعفر صادق(ع) و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت سفارش شده همه پیامبران و ائمه و اولیای الهی است و انقلاب ما هم به برکت همین وحدت و انسجام و همدلی و همزبانی شکل گرفت و امروز یکی از علل تداوم انقلاب همین وحدت است.

 

وی افزود: هر چند خیلی ها در داخل و خارج از کشور چشم دیدن این وحدت را ندارند و به هر دری می زنند برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و آل سعود ملعون هم باید بداند که آتشی را که در منطقه به وجود آورده دودش به چشم خودش می رود.

 

امام جمعه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل که ادعای بزرگی و مرجعیت دارند به این تفرقه دامن می زنند، اگر جرأت دارند همین حرف های اختلاف برانگیزی که در تهران و قم می زنند و هفته برائت می گیرند بروند در موصل و سوریه و مقابل داعش این حرف ها را بزنند.

 

حجت الاسلام باقری اظهارداشت: شیعه و سنی را به جان هم می اندازند و باعث بریده شدن سر مسلمان می شوند کجای دین ما به این کار تشویق کرده است، تمام دین ما یعنی یک مشت شدن و بر دهان دشمن کوبیدن است، برخی ها غافلند و برخی ها عالماً  عامداً اینکار را انجام می دهند.

 

وی ضمن تبریک به ملت سوریه در خصوص آزادسازی حلب افزود: آزادی حلب یعنی همان وعده خداوند که فرمودند .. ان تنصر الله ینصرکم..و این گواهی بر کارکرد مجاهدت و مقاومت امت اسلامی با پشتیبانی وحدت است.

 

خطیب جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: آزادی حلب امروز حاصل خون شهدای مدافع حرم است و اگر این شهدا نبودن امروز این امنیت را نداشتیم، اگر امروز حلب و موصل آزاد نمی شد باید در اینجا همه چیز را از دست می دادیم.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: آنچیزی که در آزاد سازی حلب مورد توجه است تأثیر هدایت های امید عالم اسلام یعنی امام خامنه ای عزیز است که امروز نتیجه داد، آنروزی که همه دشمنان گفتند که دولت سوریه باید برود تنها کسی که فرمود بشار اسد و دولت سوریه باید بماند حضرت آقا بودند، ما چنیین رهبری داریم که پشتوانه این رهبر مردم و وعده های الهی است.

 

وی با اشاره به موضوع حقوق های نجومی افزود: برخی ها اینطور جانشان را در طبق اخلاص می گذراند و برای ماندن حرم اهل بیت(ع) جانشان را فدا می کنند و برخی ها هم با گرفتن حقوق های نجومی و غارت بیت المال خود را معرفی می کنند که حالا مسئولین دولت می آیند و اعلام می کنند که پرونده حقوق های نجومی بسته شده است.

 

امام جمعه شهرستان در ادامه تصریح کرد: چرا با این آمار دروغ مردم را سرکار می گذرارید، اگر قدرت مقابله ندارید به مردم راستش را بگویید، اگر فقط همین تعداد اندک بود که رهبر معظم انقلاب خود موضعگیری نمی کردند معلوم است قضیه خیلی بیشتر است که نتیجه آن همین شکاف طبقاتی است که در جامعه به وجود آمده است.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به یاوه گویی های نخست وزیر انگلیس اظهار داشت: علی رغم پاسخ هایی که از سوی مسئولین ما به این فرد داده شد اما این کفایت نمی کند، آیا این به غیرت دینی ما بر نمی خورد که دشمن ترین دشمنان ما این حرف ها را علیه کشور ما بزند حداقل انتظار مردم و ما از مسئولین قطع رابطه و پاسخی قاطعانه به انگلیس است.

 

وی با اشاره به موضوع هسته ای و تمدید تحریم های ده ساله افزود: نزدیک به 4دهه است که امریکا ایران را تحریم کرده است آیا ضرری کرده ایم؟ هر چند که دولت فعلی سعی کرد که از طریق رابطه با امریکا گشایشی در اقتصاد ایجاد کند که این گشایش حاصل نشد.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: گشایشی که به برکت ارتباط با امریکا باشد ما این گشایش را نمی خواهیم و انتظار مردم از دولت این است که یک برخورد قاطع و نه در حد یک بیانیه در این خصوص داشته باشند و در جواب این اقدام تأسیسات هسته ای را با قدرت مضاعفی راه اندازی کنند که دیگر جرأت نکنند ملت ما را اینطور تهدید کنند.

 

حجت السالام باقری با اشاره به 27آذر سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و داشنگاه اظهار داشت: این وحدت برکاتی دارد و آن آبادنی دین و دنیای مردم است البته اگر این دو در کنار هم باشند.

 

وی افزود: متأسفانه امروز سوء استفاده هایی که از دانشگاه ها ، دانشجویان و اساتید می شودبه مراتب بیشتر از سوء استفاده هایی است که از طلاب حوزه های  ما می شود اگر این دو در کنار هم باشند می توان ادعا کرد که می توانند با هجمه های دشمنان مقابله کنند ولی اگر در کنار هم نباشند مردم ضرر خواهند کرد.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: دانشگاه باید اسلامی باشد، سوء استفاده های که این روز ها به بهانه روز دانشجو در دانشگاه ها صورت می گیرد و هر کسی را دعوت می کنند و هر اراجیفی که از دهانش در می آید علیه نظام و انقلاب و اسلام می زنند اینها نباید مدیریت و برخورد شود؟

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: در دانشگاه رازی کرمانشاه طی دو هفته اخیر اقدامات سخیفی اتفاق افتاده است و علیه مذهب، شهر های مقدس، نظامیان و مسئولین امنیتی ما به بهانه شعر طنز هر اراجیفی که به دهانشان آمده گفته اند و در مقابل آقای رئیس دانشگاه گفته اند که ما بی اطلاع بوده ایم.

 

وی افزود: اگر بی اطلاع بوده اید که وای به حال تو مدیر اگر هم خبر داشتی که خیانت کرده ای، قطعأ خیانت به این مردم است که جوانانشان را در اختیار شما گذاشته اند که تربیت کنید.

 

خطیب جمعه هرسین تصریح کرد: انتظار ما برخورد قاطع با عاملان دانشگاه رازی است و اگر قرار است که عزل و برکناری صورت گیرد هر چه زودتر این اقدام صورت گیرد که کسی جرأت نکند به بهانه روز دانشجو هر حرکتی علیه این مردم، شهدا و انقلاب انجام دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد