امام جمعه هرسین:

عده ای دنبال تئوریزه کردن طرح سازش و صلح با یزید زمان یعنی آمریکا هستند/ شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از دین، منطق، قرآن و عقل ماست

سرویس: سیاسیکد خبر: 26632|16:02 - 1395/08/14
نسخه چاپی
عده ای دنبال تئوریزه کردن طرح سازش و صلح با یزید زمان یعنی آمریکا هستند/ شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از دین، منطق، قرآن و عقل ماست
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: در زمانه ما هم عده ای دنبال تئوریزه کردن طرح سازش و صلح با یزید زمان یعنی آمریکا هستند، و از اول انقلاب تا به حال در پی فریب افکار عمومی بودند و در باغ سبز نشان مردم می دادند در حالی که چیزی جز سراب نبود.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و تأکید بر شیعه انقلابی بودن  اظهار داشت: نتیجه انقلابی نبودن و یاری نکردن رهبر عادل ذلت و خواری را به دنبال دارد همچنانکه در تاریخ آمده است مردم مدینه به خاطر یاری نکردن امام حسین(ع) برده یزید شدند، اما آنهایی که انقلابی بودند و از رهبر خود تبعیت کردند امروز پس از گذشت 1400سال از آنها به نیکی یاد می شود.

 

وی افزود: در زمانه ما هم عده ای دنبال تئوریزه کردن طرح سازش و صلح با یزید زمان یعنی آمریکا هستند، و از اول انقلاب تا به حال در پی فریب افکار عمومی بودند و در باغ سبز نشان مردم می دادند در حالی که چیزی جز سراب نبود.

 

خطیب جمعه شهرستان خطاب به این افراد تصریح کرد: تاریخ برای عبرت گرفتن است و فقط برای مرور کردن و تکرار نیست چرا عبرت نمی گیرید از عاشورا و مدینه بعد از عاشورا.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: البته این حرف ها خطاب به مردم نیست بلکه خطاب به سیاستمداران و مسئولین و آنهایی است که می دانند پشت در چیزی نیست و عاقبتش فقط ذلت است.

 

وی افزود: این سازشی که برخی افراد می خواهند به مردم بقبولانند و تئوریزه کنند نتیجه اش چیزی جز واقعه حَرّه نیست.

 

امام جمعه شهرستان هرسین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از حضور پرشور مردم و دانش آموزان و دانشجویان و برگزار کنندگان راهپیمایی 13آبان خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از دین، منطق، قرآن و عقل است که مردم ما با تمام توان در این روز آنرا سر دادند.

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: آنهایی که می گویند ما با شعار مرگ بر آمریکا به جایی نمی رسیم ببینند که امروز در هرکجای دنیا هر کشوری که می خواهد با استکبار مبارزه کند اولین و  آخرین شعارش مرگ بر آمریکاست.

 

وی افزود:  ظلم های که این روز ها آمریکا در حق کشورهای مسلمان و غیر مسلمان دارد انجام می دهد و کشتار یک میلیون انسان بی گناه در همین جنگ عراق و ایجاد گروه داعش برای گفتن مرگ بر امریکا کافیست.

 

خطیب جمعه هرسین خاطرنشان کرد: در قضیه برجام چه بلایی بر سر ما آمد، سال ها باید نشست و فکر کرد که چه خسارت هایی بر ما وارد شد و البته هیچ چیزی هم عاید ما نشد، برخی از مسئولین هنوز نمی خواهند قبول کنند که برجام به نفع ما نبود.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حل مشکلات دست خود مردم، جوانان و مسئولین کشور است اما با روحیه انقلابی، یعنی اینکه با شجاعت، مقاومت و ایستادگی ،اقدام و عمل و اینکه هر کس به فراخور حال خود برای انقلاب کار کند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد