حجت الاسلام روح الله باقری :

بیشترین ضربه ای که اسلام خورده است از تفرقه بوده است/ باعث تأسف است برای امت اسلام که در کنار بارگاه شریف پیامبر اسلام (ص)عملیات انتحاری انجام می شود

سرویس: سیاسیکد خبر: 25063|18:01 - 1395/04/16
نسخه چاپی
بیشترین ضربه ای که اسلام خورده است از تفرقه بوده است/ باعث تأسف است برای امت اسلام که در کنار بارگاه شریف پیامبر اسلام (ص)عملیات انتحاری انجام می شود
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت: : باعث تأسف است برای امت اسلام که در کنار بارگاه شریف پیامبر اسلام عملیات انتحاری انجام میدهند کجایند آن کسانی که ادعای خادمی بیت الله الحرام شریف را می کنند که حداقل امنیت را نمی توانند برای آنجا تأمین کنند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک عید سعید فطر و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا با اشاره به مسئله ازدواج در بین جوانان اظهار داشت:  همچنانکه که طبیعت بهاری دارد عمر انسان هم بهاری دارد و آن بهار جوانی است که سرشار از قدرت و نشاط  و شادابی و نیرو است و آنچه که در عنفوان جوانی برای جوان نیاز است ازدواج است که شیطان را از انسان دور می کند.

 

وی افزود: در دین اسلام روایات فراوانی وجود دارد که به سرعت ازدواج در جوانی تشویق می کند دختر و پسر جوان همانند میوه ای است که اگر به موقع از درخت چیده نشود آسیب می بیند.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد:  آنچه امروز در مملکت ما گریبانگیر قشر جوان و مانع مسئله ازدواج شده است و به معضلی جدی تبدیل شده است تجملات و جهیزیه های کمر شکن و چشم هم چشمی ها و توقعات نابجا است که جوان را بیچاره کرده است باید دید آیا نظر دین و پیامبر(ص) ما همین است.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت دولت و مردم بایستی امر ازدواج را تسهیل کنند متأسفانه 12میلیون جوان مجرد داریم اما هزینه  در جاهای دیگری هدر می رود در حالی که اولویت مملکت ما جوان است.

 

وی افزود: رمصان ماه تمرین اخلاص و با هم بودن و مهربان بودن و وحدت و یکپارچگی امت اسلام است همچنانکه وحدت است که در مقابل داعش و سعودی ها مقابله می کند بیشترین ضربه ای که اسلام خورده است از تفرقه بوده است.

 

امام جمعه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: باعث تأسف است برای امت اسلام که در کنار بارگاه شریف پیامبر اسلام عملیات انتحاری انجام میدهند کجایند آن کسانی که ادعای خادمی بیت الله الحرام شریف را می کنند که حداقل امنیت را نمی توانند برای آنجا تأمین کنند.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: ای کاش می شد عربستانی که ادعای خدمت می کند به حرمین شریفین یک مقداری به خود بیاید و گوش به فرمان امریکا نباشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد