موفقیت هنرمندان هرسینی در جشنواره استانی تئاتر فجر/ نقال ها با چاره نویس دوم شدند

سرویس: فرهنگیکد خبر: 19723|13:49 - 1394/07/23
نسخه چاپی
موفقیت هنرمندان هرسینی در جشنواره استانی تئاتر فجر/ نقال ها با چاره نویس دوم شدند
گروه هنري، نمايشي نقالها با اجرای نمایش چاره نویس در جشنواره استانی تئاتر فجر توانست رتبه دوم این دوره از جشنواره را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،گروه هنري، نمايشي نقالها  با اجرای نمایش چاره نویس به کارگردانی علی چناری در جشنواره استای تئاتر خیابانی فجر توانست رتبه دوم این دوره از جشنواره را در میان نه تیم شرکت کننده به خود اختصاص دهد.

 

چناری کارگردان این نمایش ضمن تشکر از تلاش های همه اعضای گروه از موفقیت این نمایش در جشنواره استانی فجر خبر داد و اظهار داشت این نمایش به نوعی صفحه ای از تاریخ را ورق میزند که از زمان ماد تا داعش را به صورت چهار اتفاق مهم به تصویر میکشد.

 

وی افزود از نکته های قابل توجه این نمایش این است که به زبان کردی و لهجه لکی اجرا میگرد و مورد توجه مردم استان و مخاطبان ارمنستاتنی شرکت کننده در جشنواره قرار گرفت و پیشنهاد اجرای  در آن کشور را نیز داشتیم.

 

کارگردان این نمایش در پایان از زحمات مادی و معنوی حاج مصطفی اله مرادی و هدایت خانی زاده و همچنین از پشتیبانی و حمایت ادارات و ارگان های همچون ارشاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و ورزش و جوانان شهرستان در اجرای موفقیت آمیز این نمایش تقدیر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد