معاون فرهنگی بسیج مستضعفین:

بسیج از تولیدات هنرمندان برای معرفی فرهنگ ایثار و مقاومت حمایت می کند/ تبدیل شدن روز ملی شهرستان ها به جریان های فرهنگی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17795|20:38 - 1394/05/06
نسخه چاپی
بسیج از تولیدات هنرمندان برای معرفی فرهنگ ایثار و مقاومت حمایت می کند/ تبدیل شدن روز ملی شهرستان ها به جریان های فرهنگی
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در راستای معرفی کردن فرهنگ ایثار و مقاومت شهرستان ها اگر آثار خوبی ارائه شود که قابلیت تبدیل به فیلم مستند، کلیپ، کتاب و نشریه داشته باشد، بسیج از آن حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، اظهار داشت: امسال برای پاسداشت نام و یاد شهدا برای هر شهرستانی که دارای پیشینه تاریخی و دینی قابل توجهی است یک روز را بعنوان روز شهرستان انتخاب کردیم که این روز در شهرستان اسلام آبادغرب سالروز عملیات مرصاد انتخاب شده است.

 

وی افزود: روز ملی شهرستان باید محوری برای برنامه های فرهنگی شهرستان باشد و همه نخبگان، هنرمندان، اصحاب قلم به میدان بیایند و کاری کنند که روز ملی شهرستان تبدیل به یک جریان و حرکت فرهنگی بشود و همه اقشار را تحت پوشش خود بگیرد تا بتوانیم آثار خوبی از آن در بیاوریم.

 

سردار آزادی با تاکید بر اینکه باید این روز را به مردم بشناسانیم، یادآور شد: باید فرهنگ غنی این شهرستان را که فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و دینمداری است  به نسل جدید و جوانان بشناسانیم.

 

وی تصریح کرد: اولین مسئولیت بر گردن اهل قلم، هنرمندان و اهل فرهنگ شهرستان اسلام آبادغرب است که باید دست به کار شوند و اثر خلق نمایند و اگر آثار خوبی ارائه شود که قابلیت تبدیل به فیلم مستند، کلیپ، کتاب و نشریه داشته باشد، ما آمادگی هرگونه کمکی را داریم.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر شروع حرکت از سوی مردم اهل شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: مردم نباید بی تفاوت باشند و ابتدا باید خود مردم شهرستان آستین ها را بالا بزنند و این تاریخ پر افتخار را ماندگار کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد