جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 16865|12:05 - 1394/03/28
نسخه چاپی
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هرسین برگزار شد
با حضور مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان و در اولین روز از ماه مبارک رمضان جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هرسین برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن تبرک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به بیان خصوصیات این ماه پرداخت و اظهار داشت پیامبر اکرم (ص)در خطبه ای در معرفی ماه مبارک رمضان، فضیلت،اعمال،تقوا و معرفی امیرالمومنین را از ویژگیهای این ماه بیان می کند

وی در باب فضیلت ماه مبارک رمضان افزود ماه رمضان تنها ماهی از ماه های قمری است که نام آن در قرآن ذکر شده است و در این ماه خداوند به طور خاص ما را دعوت کرده هر چند که ما در بقیه ماه ها هم جیره خوار سفره الهی هستیم.

امام جمعه شهرستان در خصوص اعمال ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد در این ماه ما به عنوان میهمان سفره الهی وظایفی بر عهده داریم که از آن جمله تلاوت قرآن است.

حجت الاسلام باقری تقوا را سومین ویژگی این ماه برشمرد و اظهار داشت بهترین عمل در این زمینه برای انسان در نزد خداوند متعال گناه نکردن است.

وی در خصوص معرفی مقام امیر مومنان علی (ع) در این خطبه افزود پیامبر در این زمینه به حضرت علی(ع) می فرماید که در این ماه محاسنت به خون فرق سرت خضاب می شود و در مقابل حضرت این سوال را می پرسد که در آن زمان آیا دین من سالم است و پیامبر اسلام می فرماید بله سالم است.

در ادامه این جلسه سرهنگ بهشتی فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عرض خسته نباشید به اعضای ستاد امر به معروف شهرستان در خصوص طرح تذکر لسانی در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت این طرح به تصویب رسیده و شکل قانونی به خود گرفته و نیاز هست که مسئولین اتدارات هم در حوزه مدیریت خود به این مسئله اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اجرای طرح تذکرلسانی در مرحله اصناف و بازار و همچنین ادارات اجرا اجرا می شود افزود که بنا بر ارزیابی‌های صورت گرفته انتظار می رود این طرح بازخورد خوبی داشته اند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد