یاور محمدی در گفتگو با دیوانگاه:

آسفالت 5کیلومتر از پروژه 4بانده کردن مسیرهرسین به پلیسره تا پایان سال/قطعی موقت دیجیتال در شهرستان در جهت ارتقاء سیستم بوده است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15659|16:56 - 1393/12/23
نسخه چاپی
 آسفالت 5کیلومتر از پروژه 4بانده کردن مسیرهرسین به پلیسره تا پایان سال/قطعی موقت دیجیتال در شهرستان در جهت ارتقاء سیستم بوده است
فرماندار شهرستان هرسین از اتمام کار آسفالت قسمتی ازمسیر هرسین به پلیسره تا پایان سال خبر داد.

یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز اتمام حدود 5کیلومتر از پروژه چهاربانده کردن مسیر هرسین به سمت پلیسره تا پایان سال 93خبر داد.
وی افزود این پروژه از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری در شهرستان هرسین است که کار زیر سازی جاده تکمیل شده است و بخشی از آن تا پایان سال به بهره برداری می رسد و مابقی به سال آینده موکول می شود.
فرماندار شهرستان در ادامه خارطرنشان کرد با توجه به اینکه مشکل اصلی در انجام این پروژه نبود پیمانکار توانا در اجرای این طرح بود خوشبختانه با واگذاری کار به یک شرکت پیمانکاری توانمند انتظار می رود این پروژه تا ابتدای سال آینده به طور کامل به بهره برداری برسد.
محمدی در رابطه با اشکالی که اخیرأ در دریافت شبکه های دیجیتال در شهرستان به وجود آمد گفت:این اشکال و قطعی موقت در جهت ارتقای سیستم فعلی و برخی تعمیرات صورت گرفته است که امیدواریم با نصب این تجهیزات بخشی از مشکلات دریافت شبکه های دیجیتال در شهرستان مرتفع شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد