همزمان به مناسبت هفته امور تربیتی/

مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مربیان پرورشی شهرستان هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15542|16:06 - 1393/12/12
نسخه چاپی
 مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مربیان پرورشی شهرستان هرسین برگزار شد
با حضور فرماندار،مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ،اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه و همچنین معاونین پرورشی مدارس شهرستان همزمان مراسمی تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مربیان پرورشی شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،میرزائیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان شرکت کننده اظهار داشت این مراسم  با هدف تكريم و تجليل از خيرين مدرسه ساز و همچنین تقدیر از مربیان و معاونین پرورشی مدارس بر گزار شده ودر این راستا از مربیان عزیز درخواست می شود كه با همت بلندشان در شناسايي و بر طرف كردن قسمتي از مشكلات دانش آموزان قدم بر دارند.
وی در ادامه با اشاره به زحمات خیرین مدرسه در راستای اعتلای علم و دانش افزود برکت و اجر و ثواب کار مدرسه سازی دارای اجر و پاداش فراوانی است و جا دارد از تلاشها و زحمات خیرین مدرسه ساز در سطح استان تقدیر شود.
در ادامه این مراسم محمدی فرماندار شهرستان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه با اشاره به مراحل تکامل انسان اظهار داشت خداوند متعال انسان را خلق کرد و قدرت تعقل و تفکر را به عنوان وجه تمایز انسان با سایر مخلوقات در وجود او قرار داد.
وی با اشاره به جنبه الهی علم دانش افزود اگر مسیر علم ودانش خوب مدیریت نشود انسانیت انسان زیر سؤال خواهد رفت.
فرماندار شهرستان حوزه فعالیت امور تربیتی را یک کار پیچیده و ارزشمن عنوان کرد و تصریح کرد البته این کار در یک فرایند بلند مدت خود را نمایان می کند و تقاضای ما از فعالان این عرصه این است که با تکیه مداوم بر یک بخش از قسمت های دیگر غافل نشود که این امر باعث پایین آمدن ارزش کارها می شود.  
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد