به گزارش خبرنگار دیوانگاه،مسابقات جام پهلوانکها روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته در سالن امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با حضور 16تیم شهرستانی و دو تیم از کرمانشاه برگزار شد.
شهرستان هرسین با تیمی 6نفره در سنین و اوزان مختلف وبا مربیگری آقایان مجتبی منصوری و نورالدین گنجی و سرپرستی جهانگیر قربانی در این مسابقات حضور یافت.
در این مساقات تیم شهرستان هرسین موفق به کسب 2مقام اول در اوزان 75کیلو و35کیلو گرم توسط آقایان امید کاکاوند و حسین شیخی و یک مقام دوم توسط علیرضا زینعلی و دو مقام سومی در اوزان 59و32کیلوگرم توسط مقصود سپهری و حسین رحیمی شدند.
مسابقات کشتی جام پهلوانکها در کرمانشاه برگزار شد
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه: </span>مسابقات جام پهلوانکها در استان کرمانشاه با حضور6 کشتی گیر از هرسین برگزار شد.
آخرین مطالب
- ■تمامی مراحل کشتار و عرضه فرآوردههای دامی باید تحت نظارت مراجع ذیصلاح باشد
- ■غبار روبی مزار شهدای گمنام در هرسین
- ■اقامه عزای حسینی در ششمین شب از ماه محرم در هرسین
- ■خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
- ■ایستگاه جاسوسی آمریکا در شمال ایران
- ■برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در هرسین
- ■دشمن امروز بر تاب آوری جامعه متمرکز شده است
- ■مسعود پزشکیان یادداشت تفاهم اسلامآباد را امضا کرد
- ■امیر شفیعی: هر اقدام جدید علیه ایران با شگفتانه برای جهان همراه است
- ■یکصد و هشتمین شب حضور مردم ولایتمدار هرسین در خیابان
پربیننده ترین ها
- ■دشمن امروز بر تاب آوری جامعه متمرکز شده است
- ■برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در هرسین
- ■اقامه عزای حسینی در ششمین شب از ماه محرم در هرسین
- ■خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
- ■ایستگاه جاسوسی آمریکا در شمال ایران
- ■تمامی مراحل کشتار و عرضه فرآوردههای دامی باید تحت نظارت مراجع ذیصلاح باشد
- ■غبار روبی مزار شهدای گمنام در هرسین

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد