این مراسم با اجرای نمایش توسط گروه تعزیه هیئت جنت الحسین(ع)با سرپرستی مداح مرتضی بهرامی در شهرستان هرسین برگزار شد.
مراسم تعزیه خوانی در هرسین اجرا شد
<span style=\"color: rgb(204, 0, 23);\">دیوانگاه:</span>شب گذشته در سوگ شام غریبان امام حسین(ع) مراسم تعزیه خوانی در مکان امام زاده مهدی شهرستان هرسین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دیوانگاه،شب گذشته در مکان امام زاده مهدی مراسم تعزیه خوانی و اجرای صحنه هایی از اسارت اهل بیت امام حسین (ع)وظلمی و ستمی که در مسیراسارت براین خاندان روا داشته شد به نمایش در آمد.
این مراسم با اجرای نمایش توسط گروه تعزیه هیئت جنت الحسین(ع)با سرپرستی مداح مرتضی بهرامی در شهرستان هرسین برگزار شد.























این مراسم با اجرای نمایش توسط گروه تعزیه هیئت جنت الحسین(ع)با سرپرستی مداح مرتضی بهرامی در شهرستان هرسین برگزار شد.
آخرین مطالب
- ■تمامی مراحل کشتار و عرضه فرآوردههای دامی باید تحت نظارت مراجع ذیصلاح باشد
- ■غبار روبی مزار شهدای گمنام در هرسین
- ■اقامه عزای حسینی در ششمین شب از ماه محرم در هرسین
- ■خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
- ■ایستگاه جاسوسی آمریکا در شمال ایران
- ■برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در هرسین
- ■دشمن امروز بر تاب آوری جامعه متمرکز شده است
- ■مسعود پزشکیان یادداشت تفاهم اسلامآباد را امضا کرد
- ■امیر شفیعی: هر اقدام جدید علیه ایران با شگفتانه برای جهان همراه است
- ■یکصد و هشتمین شب حضور مردم ولایتمدار هرسین در خیابان
پربیننده ترین ها
- ■دشمن امروز بر تاب آوری جامعه متمرکز شده است
- ■برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در هرسین
- ■اقامه عزای حسینی در ششمین شب از ماه محرم در هرسین
- ■خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
- ■ایستگاه جاسوسی آمریکا در شمال ایران
- ■تمامی مراحل کشتار و عرضه فرآوردههای دامی باید تحت نظارت مراجع ذیصلاح باشد
- ■غبار روبی مزار شهدای گمنام در هرسین

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد