مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه هرسین:

برگزاری کنگره‌های شهدا سبب پویایی انقلاب می‌شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31867|14:05 - 1403/07/09
نسخه چاپی
برگزاری کنگره‌های شهدا سبب پویایی انقلاب می‌شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه هرسین گفت: بقای انقلاب با معرفی شهدا و اهداف آن‌ها برای تقدیم خون خود به کشور امکان دارد، بنابراین باید همه توانمان را برای این کنگره بگذاریم تا کنگره‌ای در شأن شهدا برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد امامی در گفتگو با خبرنگاردیوانگاه اظهار داشت: کنگره  شهدا فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و بیان ارزش‌ها است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره‌ها و آثار ارزشمند آن بر جامعه و جوانان، افزود: کنگره‌های بزرگداشت یاد شهیدان، سپر محکم فرهنگی در برابر فعالیت‌های دشمن است و در برگزاری این رویداد مهم باید ضمن بهره‌گیری از خلاقیت‌ها، از تجربیات موفق هم استفاده شود. 

وی خاطرنشان کرد:  در برگزاری کنگره استفاده از خلاقیت و اجرای طرحی نو برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا و اثرگذاری بر جامعه و نسل جدید ضروری است. 

امامی در ادامه گفت: برگزاری کنگره شهدا یک عملیات فرهنگی بزرگ است و همه دستگاه‌ها و نهادها مسئولیت دارند  تا در راستای برگزاری باشکوه این کنگره تلاش کنند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین افزود: انقلاب اسلامی با همین رویدادها و کنگره‌ها زنده و پویا رو به جلو در حال حرکت است، برگزاری این برنامه‌ها همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: بقای انقلاب با معرفی شهدا و اهداف آن‌ها برای تقدیم خون خود به کشور امکان دارد، بنابراین باید همه توانمان را برای این کنگره بگذاریم تا کنگره‌ای با کیفیت و در شأن شهدا برگزار شود. 

امامی در ادامه اظهار داشت: در قبال شهدا وظایفی داریم و برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها نیز بخشی از این وظایف است، لذا کار برای شهدا اجر و پاداش اخروی را به همراه خواهد داشت و هر کس می‌تواند برای برگزاری کنگره مثمر ثمر باشد باید پای کار بیاید و قطعاً خداوند متعال و شهدا اجر آن‌ها را خواهند داد.

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد