حجت الاسلام رضایی:

حمله ایران به اسراییل گوشه ای از توان نظامی ما بود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31869|18:07 - 1403/07/13
نسخه چاپی
حمله ایران به اسراییل گوشه ای از توان نظامی ما بود
امام جمعه هرسین گفت: در هفته گذشته ما شاهد یک عملیات بزرگ و غرور آفرین توسط عزیزان ما در هوافضای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بودیم که گوشه ای از توان نظامی ما را به دنیا نشان دادند.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نماد ولایت مداری، بصیرت، شجاعت، آگاهی و مجاهدت در راه خدا  و حلقه اتصال شیعیان در نقاط مختلف بودند.

 

امام جمعه هرسین افزود: کسی که امام هادی (ع) در وصف ایشان فرمودند: هر کسی زیارت قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را انجام بدهد مانند کسی است که زیارت قبر سیدالشهدا ع را انجام داده است، در دوران ما آنچیزی که حائز اهمیت است درس ولایتمداری و ولایت پذیری است و لذا دشمن آنچیزی که در نظر دارد زدن خیمه ولایت است.

 

وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته ما شاهد یک عملیات بزرگ و غرور آفرین توسط عزیزان ما در هوافضای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بودیم که گوشه ای از توان نظامی ما را به دنیا نشان دادند و هر انسان آزاده ای ولو اینکه غیر ایرانی باشد احساس شادی و غرور کرد، شاید عده ای تعجب کنند که برخی از حکامی که وابسته به امریکا بودند هم ا خوشحالی کردند ولی جرات این اقدام را نداشتند.  

 

رضایی اظهار داشت: یکی از نکاتی که باید مد نظر قرار گیرد این است که دشمن چند هدف را دنبال می کند، اول اینکه این اقدام غرور آفرین را با عملیات روانی که انجام می دهد کمرنگ جلوه بدهد ما باید در این میدان قدرتمند وارد شویم.

 

امام جمعه هرسین افزود: یکی از نقاطی که هدف قرار گرفته است پایگاه نواتیم است این امن ترین جای اسرائیل است که جمهوری اسلامی وقتی آنجا را زد به این معنی است که بقیه جاها هم به راحتی در دسترس ماست.

 

وی افزود: در کنار اقدام نظامی ما حمله سایبری ایران بسیار حائز اهمیت است که در واقع این رژیم جعلی را گیج کرد و سامانه های پدافندی است دشمن را به خود مشغول کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد