فرماندار هرسین:

خون مظلومان تار و پود رژیم صهیونیستی را در هم می پیچد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31865|20:22 - 1403/07/08
نسخه چاپی
خون مظلومان تار و پود رژیم صهیونیستی را در هم می پیچد
فرماندار هرسین در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله و شهدای قدس گفت: بدون شک خون به ناحق ریخته مظلومان و مستضعفان چه در غزه و چه در لبنان عزیز و جبهه مقاومت تار و پود دشمنان صهیونیست را درهم خواهد پیچید و باعث نابودی این رژیم خواهد شد.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله و شهدای قدس اظهار داشت: بدون شک خون به ناحق ریخته مظلومان و مستضعفان چه در غزه و چه در لبنان عزیز و جبهه مقاومت تار و پود دشمنان صهیونیست را درهم خواهد پیچید و باعث نابودی این رژیم خواهد شد.

فرماندار هرسین افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند که برای این شهادت ها و ترور ها هزینه های گزافی را خواهد داد و در روزهای آینده ما شاهد خواهیم بود که جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی ریشه این رژیم خبیث و سگ زنجیر پاره کرده استکبارجهانی را از بین می برد.

وی تصریح کرد: این اقدامات از سر استیصال و درماندگی است و در جنگ های سال 2002 و 2006 ما دیدیم که چطور اسراییل توسط همین گروه مقاومت شکست خورد، ما شیعیان علی ابن ابیطالب ع هستیم و هر لحظه آماده شهادت هستیم و این اقدامات باعث می شود که راه شهدا بیش از پیش استمرار پیدا بکند.

ایتوندی اظهار داشت: اگر چه داغ این سید عزیز برای ما خیلی جانکاه است اما به کوری چشم دشمنان هزاران نصرالله و هنیه خواهد روئید و ما انشاالله به فرموده امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب انقراض رژیم صهیونیستی را جشن خواهیم گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد