ارئه خدمات درمانی و حمایتی به سامندان در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31866|08:46 - 1403/07/09
نسخه چاپی
ارئه خدمات درمانی و حمایتی به سامندان در هرسین
رییس اداره بهزیستی شهرستان هرسین با اشاره به فعالیت های سازمان بهزیستی در تکریم از سالمندان در جامعه گفت: با هدف افزایش سطح توانمندی سالمندان خدماتی از جمله توان بخشی، توان پزشکی، کار درمانی ،فیزیو تراپی، مددکاری، روانشناسی و خدمات مراقبتی به سالمندان ارائه می شود.

خانم طاهری رییس اداره بهزیستی شهرستان هرسین در گفتگو با  دیوانگاه  ضمن گرامیداشت هفته سالمند خدمات و با اشاره به فعالیت های سازمان بهزیستی در تکریم از این قشر در جامعه اظهار داشت: سالمندان پس از شناسایی (  خود معرف یا ارجاعی درون یا برون سازمانی) تحت حمایت سازمان قرار می گیرند و ماهیانه مبلغی به عنوان مستمری به حساب مددجویان سالمند واریز می گردد.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان افزود: فرد سالمند در صورت نیاز به مراقبت از سوی سازمان ماهیانه مبلغی جهت رفاه حال خانواده وی تحت عنوان حق پرستاری به حساب مددجو واریز می نماید. 

 

وی تصریح کرد: ارائه تجهیزات کمکی به سالمندان از قبیل ویلچر ، واکر ، عصا ، سمعک ، تخت و تشک مواج، خدمات ویزیت، کمک هزینه خرید لوازم بهداشتی پوشینه از جمله خدمات ارائه شده به جامعه هدف در شهرستان هرسین است.

 

طاهری اظهار داشت: با هدف افزایش سطح توانمندی سالمندان خدماتی از جمله توان بخشی، توان پزشکی، کار درمانی ،فیزیو تراپی، مددکاری، روانشناسی و خدمات مراقبتی به سالمندان ارائه می شود.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان با اشاره به اقدامات این مدیریت در خصوص اعزام سالمندان مجهول الهویه با دستور مقام قضایی به مراکز نگهداری استان افزود: با توجه به اینکه جمعیت شهرستان هرسین به حد نصاب نرسیده است امکان راه اندازی و تأسیس سرای سالمندان در این شهرستان وجود ندارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد