فرماندار شهرستان هرسین:

مردم هرسین‌ در انتخابات حضوری حداکثری خواهند داشت

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31692|13:06 - 1402/12/10
نسخه چاپی
مردم هرسین‌ در انتخابات حضوری حداکثری خواهند داشت
فرماندار هرسین در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مردم و شهروندان هرسینی ثابت کرده اند که در تمام صحنه های حمایت از نظام و ولایت حضور داشته اند و در انتخابات پیش رو هم مشارکت حداکثری خواهند داشت.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین صورت گرفت بر مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات تأکید کرد و افزود : مردم و شهروندان هرسینی ثابت کرده اند که در تمام صحنه های حمایت از نظام و ولایت حضور داشته اند و در انتخابات پیش رو هم مشارکت حداکثری خواهند داشت.

 

فرماندار هرسین افزود: تمام توان شهرستان را برای برگزاری انتخاباتی که مورد نظر و تاکید مقام معظم رهبری است بکار گرفته ایم و در تا پایان انتخابات در این مسیر قرار داریم.

 

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه پیش بینی شده است و در این کارزار انشاالله شاهد افتخار آفرینی مردم خواهیم بود.

 

ایتوندی اظهار داشت: بنا به منویات مقام معظم رهبری پرداختن به حواشی فرصت خدمتگزاری را می‌گیرد و بر این اساس مسئولین باید از ورود به حواشی بویژه در موضوع انتخابات بشدت بر حذر باشند و توان خود را بر مشارکت حداکثری مردم متمرکز نمایند.

 

فرماندار هرسین افزود: در آستانه یک رویداد بزرگ هستیم و همه ایرانیان می‌روند تا حماسه حضور خود را به رخ دشمنان بکشند و بار دیگر به آرمان های این نظام ، انقلاب و دستاوردهایی که حاصل و ثمره مجاهدت هزاران‌ شهید و امام راحل است لبیک بگویند.

 

وی همچنین ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع جانانه از وطن و ولایت را مسلک و اعتقاد شهدا ذکر کرد و حاطرنشان کرد: باید همواره در این مسیر بوده و ادامه دهنده راه‌ شهدا باشیم.

 

ایتوندی اظهار داشت: تردیدی نیست که در یک جنگ تمام عیار با جبهه باطل هستیم و دشمنان در مقابل جبهه حق صف آرایی کرده اند و از هیچ راه و منفذی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نمی‌کند.

 

فرماندار هرسین افزود: نظام تمام قد در مقابل جبهه باطل ایستاده است و هر کس کلام نافذ و بستری دارد باید خود را برای هم آوردی و عمل به تکلیف در برابر جبهه باطل و دشمنان و جانفشانی در این راه آماده کند.

 

وی تصریح کرد: ما بعنوان مسئولین و کارگزاران نظام برای خدمت به مردم باید از یکدیگر پیشی بگیریم و با توجه به تعهدی که در برابر تکلیف خود داریم با برگزاری یک انتخابات با شکوه راه رسیدن به قله را بپیماییم.

 

ایتوندی اظهار داشت: موضع ما باید بر اساس انصاف و عدالت و آنگونه که شایسته نظام است باشد و تمام قد و با تمام وجود مجری فعال و بی طرف انتخابات باشیم.

 

فرماندار هرسین افزود:  در دین ، آیین و مکتب ما بر امین بودن و دقیق بودن بسیار تاکید شده است و کاندیداها می‌بایست ضمن داشتن این دو خصیصه ،  ولایت مدار و به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند باشند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد