امام جمعه هرسین عنوان کرد:

شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31632|11:26 - 1402/10/06
نسخه چاپی
شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است
با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین شهرستان جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت یوم الله ۹ دی وچهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه محترم شهرستان هرسین  در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت یوم الله ۹ دی وچهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بر مشارکت حداکثری مردم در مراسم ۹دی در آستان مقدس امام زاده مهدی { ع}و مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی درتالار معلم  تاکید کرد.

 

امام جمعه هرسین با بیان اینکه در یوم الله ۹ دی ۸۸ ، ملت ولایتمدار ایران بساط یکی از پیچیده ترین فتنه ها را درهم پیچید، گفتند:حماسه ۹ دی برآمده از بصیرت، موقع شناسی، دشمن شناسی و حضور ملت در برهه های حساس و تعیین کننده بود.

 

وی ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین{س} و شهادت سردارسیدرضی موسوی اظهار داشت   ۹ دی نماد پیوند ناگسستنی ملت و نظام اسلامی است.

 

امام جمعه هرسین با بیان اینکه دشمن خصومت و کینه ورزی خود را علیه ملت ایران ادامه می دهد تأکید نمودند: حضور در مراسم بزرگداشت این روز نشان می دهد مردم آماده اند مانند سال ۸۸ از آرمان های انقلاب و امام دفاع و برای آن جان فدا کنند.

 

حجت الاسلام رضایی در ادامه به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روزجهانی مقاومت پرداختند و خواهان حضور بی شمار مردم در مراسم تجلیل و بزرگداشت یاد و راه ایشان شدند و گفتند: سیدالشهدا جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی است و مردم به پاس قدردانی از این شهید و با هدف تداوم راه ایشان، در مراسماتی که به نام نامی ایشان برگزار می شود، شرکت می کنند

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد