پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه11:26 - 1402/10/06
امام جمعه هرسین عنوان کرد:

شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت است

با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین شهرستان جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت یوم الله ۹ دی وچهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه محترم شهرستان هرسین  در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت یوم الله ۹ دی وچهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بر مشارکت حداکثری مردم در مراسم ۹دی در آستان مقدس امام زاده مهدی { ع}و مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی درتالار معلم  تاکید کرد.

 

امام جمعه هرسین با بیان اینکه در یوم الله ۹ دی ۸۸ ، ملت ولایتمدار ایران بساط یکی از پیچیده ترین فتنه ها را درهم پیچید، گفتند:حماسه ۹ دی برآمده از بصیرت، موقع شناسی، دشمن شناسی و حضور ملت در برهه های حساس و تعیین کننده بود.

 

وی ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین{س} و شهادت سردارسیدرضی موسوی اظهار داشت   ۹ دی نماد پیوند ناگسستنی ملت و نظام اسلامی است.

 

امام جمعه هرسین با بیان اینکه دشمن خصومت و کینه ورزی خود را علیه ملت ایران ادامه می دهد تأکید نمودند: حضور در مراسم بزرگداشت این روز نشان می دهد مردم آماده اند مانند سال ۸۸ از آرمان های انقلاب و امام دفاع و برای آن جان فدا کنند.

 

حجت الاسلام رضایی در ادامه به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و روزجهانی مقاومت پرداختند و خواهان حضور بی شمار مردم در مراسم تجلیل و بزرگداشت یاد و راه ایشان شدند و گفتند: سیدالشهدا جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی است و مردم به پاس قدردانی از این شهید و با هدف تداوم راه ایشان، در مراسماتی که به نام نامی ایشان برگزار می شود، شرکت می کنند