به گزارش دیوانگاه ،قطعی آب امروز در اغلب محلات هرسین ناشی از شکستگی لوله اصلی و رشد ریشه درختان در مسیر لوله ها بوده که با تلاش نیروهای آبفا این مشکل مرتفع شد.
مهندس منصوری رییس آبفای شهرستان هرسین در گفتگوباخبرنگاردیوانگاه؛کار تعمیرات لوله به اتمام رسیده و در نهایت تا نیم ساعت دیگر آب وصل میشود.

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد