شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان هرسين تشكيل جلسه داد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28699|17:06 - 1396/07/04
نسخه چاپی
شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان هرسين تشكيل جلسه داد
با حضور فرماندار هرسین شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان تشكيل جلسه داد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، در اين جلسه امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين با تأكيد بر برگزاري ماهانه نشست روابط عمومي هاي ادارات شهرستان به منظور ارزيابي عملكرد آنان طي سخناني اظهار داشت : تعطيلي و سكوت براي روابط عمومي ها معنايي ندارد و فعاليت هاي آنان علاوه بر وظائف ذاتي خود مي بايست مبتني بر تبيين ، تشريح و انعكاس خدمات دولت باشد و افكار عمومي را به اين سمت هدايت كنند.

 

فرماندار هرسين بيان داشت : معرفي ظرفيت ها و هدايت بخشي توانمندي ها توسط روابط عمومي ها در ايجاد و تقويت مولفه هاي توسعه با اتكا بر روش هاي نوين اطلاع رساني و موقعيت شناسي از مهمترين وظائف و راهبردهاي روابط عمومي محسوب ميشود .

 

شاه آبادي در ادامه از مسئولين روابط عمومي ها خواست با بحران ستيزي و جلوگيري از شايعه پراكني ها و مديريت آن فعاليت هاي خود را بر مبناي جذب سرمايه گذار و معرفي ظرفيت ها و توانمنديهاي شهرستان در راستاي حمايت از آنها قرار دهند.

 

در بخش ديگري از اين جلسه مسئولين روابط عمومي ها ادارات شهرستان هرسين به بيان گزارشي از عملكرد و مشكلات خود پرداختند.

 

در ادامه اين جلسه با حضور مسئولين روابط عمومي ها از 4 پروژه راهسازي در دست اقدام شهرستان هرسين بازديد به عمل آمد و شاه آبادي از اعتبار 50 ميليارد ريالي براي ترميم ، اصلاح پيچ ، شانه سازي ، ايمن سازي ، ساماندهي پل ها ، اصلاح روكش ، فوكسل و ميكرو سرفيس سينگ مسيرها و جاده هاي اين شهرستان به طول 29 كيلومتر خبر داد .

 

شاه آبادي اظهار داشت : عمليات درزگيري ، لكه گيري و ميكرو سر فيس سينگ كمربندي شهيد شفيعي شهرستان هرسين با اعتبار 30 ميليارد ريال و به طول 14 كيلومتر و اصلاح پيچ روستاي تمرگ به طول 800 متر از مهمترين الزامات شهرستان هرسين در جهت كاهش تصادفات ، روان سازي ترافيك و تسهيل در تردد زائران اربعين حسيني (ع) مي باشد كه در دست اقدام است.

 

به گفته شاه آبادي از ديگر پروژه هاي راهسازي در دست اقدام شهرستان هرسين فوكسيل ، ايمن سازي و شانه سازي جاده حسن بقعه به طول 10 كيلومتر و اعتبار 10 ميليارد ريال مي باشد كه در تسهيل تردد روستاهاي بخش بيستون و تعدادي از روستاي بخش مركزي بسيار مؤثر خواهد بود.

 

فرماندار هرسين از ايمن سازي و ساماندهي كليه پل هاي روستايي شهرستان هرسين ، اصلاح پيچ سنقر آباد و شانه سازي در بزرگراهها بعنوان ديگر اقدامات انجام شده در حوزه راه اين شهرستان ياد كرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد