فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد/

کلاهبرداری از طریق کارت بانکی در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28487|13:26 - 1396/05/07
نسخه چاپی
کلاهبرداری از طریق کارت بانکی در هرسین
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که مبلغ هشت میلیون ریال را از طریق کارت بانکی شهروند هرسینی به سرقت برده بود.

سرهنگ "همتعلی شکری"در گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: : در پي مراجعه يکي از شهروندان مبنی بر اینکه کارت بانکی وی به سرقت رفته  و مبلغ هشت میلیون ریال از حسابش برداشت شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وي افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات محلی و کار اطلاعاتی و اخذ گردش حساب شاکی دریافتند که از دستگاه کارت خوان یک واحد صنفی مبلغ موردنظر برداشت شده است.

 

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی صاحب مغازه به پلیس آگاهی شهرستان احضار و در خصوص موضوع از وی تحقیق به عمل آمد که در ابتدا منکر هرگونه برداشت وجه از حسابی شاکی شد اما با مشاهده ادله و مستندات موجود به جرم خود مبنی بر برداشت از حساب وی اعتراف کرد.

 

سرهنگ شکری با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است، گفت: شهروندان در صورت مفقودشدن کارت های بانکی نسبت به غیرفعال کردن آن اقدام کنند تا از سوء استفاده احتمالی جلوگیری شود.