به همت قرارگاه جوادالائمه ع سپاه ناحیه هرسین برگزار شد/

مراسم جشن عید سعید فطر در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28366|11:03 - 1396/04/06
نسخه چاپی
مراسم جشن عید سعید فطر در هرسین
مراسم جشن عید سعید فطر با حضور گسترده اهالی ده بالا در هرسین و به همت قرارگاه جوادالائمه ع سپاه ناحیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، احمدوند دبیر قرارگاه در حاشیه این مراسم  ضمن تبریک عید سعید فطر و عرض خیر مقدم ، برگزاری این گونه مراسمات را در راستای برنامه های فرهنگی قرارگاه جوادالائمه دانست و گزارشی از اقدامات صورت گرفته سپاه در این محله ارائه داد.

 

وی احداث راه ارتباطی ،خدمات درمانی رایگان به بیش از 500نفر ،اصلاح وضعیت شبکه روشنایی محله،برنامه های قرآنی و فرهنگی،محرومیت زدایی ،تعمیر و بازسازی بیش از 20منزل افراد نیازمند،توزیع بیش از 150سید غذایی در بین نیازمندان و پیگیری مطالبات مردم را از جمله برنامه هایی دانست که باعث همراهی و رضایتمندی مردم از اقدامات این قرارگاه شده است.

 

دبیر قرارگاه جوادالائمه ع سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد:  در گام دوم بحث درمان رایگان معتادین را در دستور کار قرار داده ایم که استقبال خوب بوده و همه این کارها موقعی به نتیجه میرسد که با  شبکه توزیع مواد مخدر در محله  برخورد جدی صورت گیرد.

 

احمدوند در ادامه اظهار داشت: البته مردم در این راه خودشان پیشگام شده اند و با امضای طومار و راهپیمایی و تجمع در درب منزل فروشندگان عرصه را بر این افراد تنگ کرده اند .و ما نیز .پیگیر ارشاد و برخورد با فروشندگان خواهیم بود .

 

انجام نمایش توسط گروه های طنز متناسب با برنامه اهداء جوایز  به 20نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه از جمله دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد