دبیر قرارگاه جواد الائمه سپاه ناحیه هرسین:

از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون 5 تیم پزشکی به محله محروم ده بالا هرسین اعزام شده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28322|10:12 - 1396/03/27
نسخه چاپی
از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون 5 تیم پزشکی به محله  محروم  ده بالا  هرسین اعزام شده است
دبیر قرارگاه جواد الائمه هرسین درحاشیه جلسه انسانی قرارگاه گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تا کنون 5 تیم پزشکی به محله محروم ده بالا هرسین اعزام شده که ویزیت رایگان و خدمات درمانی به بیماران در این محله پرداخته اند که نشان از مشکلات حاد بهداشتی در این محله می باشد .

یزدان احمدوند دبیر قرارگاه جواد الائمه هرسین درحاشیه جلسه انسانی قرارگاهدر گفتگو با دیوانگاهگفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تا کنون 5 تیم پزشکی به محله  محروم  ده بالا  هرسین اعزام شده  که ویزیت رایگان و خدمات درمانی به  بیماران در این محله پرداخته اند که نشان از مشکلات حاد بهداشتی در این محله می باشد. . 

 

وی ازاعزام گروه‌های پزشکی برای مداوای رایگان بیماران در محله ده بالا خبر داد و افزود: در کنار اعزام گروه‌های جهادی برای فعالیت‌های عمرانی، تیم  های پزشکی نیز براساس هدفگذاری‌های انجام شده به این محله  اعزام شده و به ویزیت رایگان بیماران پرداخته اند.

 

دبیر قرارگاه جواد الائمه هرسین تصریح کرد: در کنار خدمات رایگان درمانی آمورش های لازم در خصوص بهداشت و درمان و بویزه پیشگیری از اعتیاد به مراجعین توسط تیم های روانشناس داده می شود.

 

احمدوند گفت: در ماه های اخیر با اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی به این محله  محروم اقدامات شایسته‌ای در راستای محرومیت‌زدایی انجام شده که تلاش و جدیت بر این است امسال این فعالیت‌ها را تقویت کرده و حضور تیم های پزشکی را افزایش دهیم.

 

ایشان حجم خدمات ارائه شده در ماه های اخیر  به بیش از 400 نفر از بیماران نیازمند دانست و از پوشش همه هزینه های درمانی مراجعین ائم از ویزیت،داروو انجام آزمایشات و ارجاع به متخصص توسط قرارگاه جواد الائمه سپاه ناحیه هرسین خبر داد  .

 

دبیر قرارگاه جواد الائمه سپاه ناحیه هرسین عمده مشکلات و بیماری های این محله را بیماریهای عفونی بخصوص در بین کودکان  دانست و خاطرنشان کرد:  بخش عمده ای از آن به  دلیل نبود زیر ساختهای محله ،قدیمی بودن سیستم لوله کشی ،اب منازل،و رها شدن زباله ها در سطح محله و عدم آگاهی والدین نسبت به مسائل بهداشتی می باشد.

 

احمدوند توزیع اقلام بهداشتی  در بین جامعه هدف بویره کودکان را از دیگر اقدامات قرارگاه در حوزه بهداشت  و درمان  عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به   شیوع  اعتیاد در این  محله  با  رایزنی های خوب صورت   گرفته با دکتر حمزه ای رئیس محترم شبکه  بهداشت  و درمان  شهرستان هرسین  امیدواریم  بتوانیم  در ماه  های آتی مرکز متادون درمانی دولتی مهر را در این محله  دایر و در این حوزه به  بیمارانی که از اعتیاد رنج   می برند خدمات  خوبی ارائه نمائیم  .

 

ایشان در پایان از همکاری خوب دکتر حمزه ای ریاست  شبکه بهداشت و درمان هرسین ،آقای خیرخواهان مسئول بسیج جامعه پزشکی هرسین  ومراکز درمانی آل  یاسین ،آزمایشگاه یاس ،داروخانه دکتر سعیدی  که قرارگاه جواد الائمه را در اجرای این خدمات یاری کرده اند تقدیر و تشکر کرد .

 

گفتنی است */قرارگاه حواد الائمه با هدف کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محلات آسیب در محله ده بالا هرسین مشغول به فعالیت میباشد منتظر خبرهای بعدی ما از فعالیتهای این قرار گاه باشید.