مدیر بیمارستان شهدای هرسین در گفتگوی تفصیلی با دیوانگاه:

اختصاص 7میلیاردو سیصد میلیون ریال جهت خرید تجهیزات چشم پزشکی در هرسین/راه اندازی و تجهیز اتاق عمل سوم بیمارستان در آینده نزدیک/جذب 10پرستار و 12نیروی خدماتی با آزمون ورودی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28292|13:07 - 1396/03/21
نسخه چاپی
 اختصاص 7میلیاردو سیصد میلیون ریال جهت خرید تجهیزات چشم پزشکی در هرسین/راه اندازی و تجهیز اتاق عمل سوم بیمارستان در آینده نزدیک/جذب 10پرستار و 12نیروی خدماتی با آزمون ورودی
مدیر بیمارستان شهدای هرسین گفت: با پیگیری به عمل آمده توسط نماینده محترم شهرستان آقای سلیمانی و همچنین مساعدت ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه مبالغ قابل توجهی در راستای ارتقاء، تجهیز و خدمات رسانی بهتر بیمارستان شهدای هرسین به شهروندان صورت گرفته است.

بهزاد خیرخواه مدیر بیمارستان شهدای هرسیندر گفتگوی تفصیلی با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص اقدامات صورت گرفته این مدیریت در راستای بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان و خدمات دهی مطلوبتر بیمارستان شهدای هرسین اظهار داشت: با پیگیری به عمل آمده توسط نماینده محترم شهرستان آقای سلیمانی و همچنین مساعدت ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه مبالغ قابل توجهی در راستای ارتقاء، تجهیز  و خدمات رسانی بهتر بیمارستان شهدای هرسین به شهروندان صورت گرفته است.

 

وی افزود: بر این اساس مقرر شده مبلغ 7میلیاردو سیصد میلیون ریال جهت خرید تجهیزات چشم پزشکی در روزهای آینده جذب شود که در نتیجه آن تجهیزات عنوان شده خریداری و در بیمارستان مستقر میشود.

 

مدیر بیمارستان شهدای هرسین تصریح کرد: در واقع این تجهیزات شامل کلیه اقلام مربوط به چشم پزشکی از اعمال جراحی تا معاینات و از کلینیک تا اتاق عمل میشودکه در نتیجه آن تقریبأ اکثر عمل های جراحی چشم می تواند از این به بعد در بیمارستان شهدای هرسین انجام شود.

 

خیرخواه در ادامه اظهار داشت: گوش حلق بینی از دیگر مواردی است که در این خصوص 300میلیون ریال برای مباحث درمانگاهی و ارتقاء خدمات آن در بیمارستان در نظر گرفته شده که برخی از عمل های سرپایی را هم شامل میشود.

 

وی تجهیز اتاق عمل سوم را از دیگر کارهای در دست انجام عنوان کرد و افزود: در این راستا 2میلیاردو چهارصد میلیون تومان تخصیص داده شده که این مبلغ صرف تجهیز اتاق عمل سوم جهت استقرار خدمات و تجهیزات چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی میشود.

 

مدیر بیمارستان شهدای هرسین در خصوص تجهیز اورژانس بیمارستان و ارتقاء ساختاری آن خاطرنشان کرد: مبلغ 2میلیارد ریال جهت ساخت و. سازهای اورژانس بر اساس استانداردهای روز مقرر شده و از طرفی یک آمبولانس با تجهیزات پیشرفته هم جهت بالابردن کیفیت خدمات دهی به ظرفیت اورژانس بیمارستان اضاافه شده است.

 

خیرخواه از جذب پرسنل پرستار و خدماتی در آینده نزدیک هم خبر داد و. اظهار داشت: مقرر شده جهت تأمین نیروی قسمت های در دست اقدام 12نفر پرستار و 10نفر نیروی خدماتی از طریق برگزاری آزمون جذب شود.

 

وی در خصوص تجهیز و راه اندازی بخش زنان و زایمان بیمارستان شهدای هرسین افزود: خصوصیت این بخش این است که هر مادر باردار به همراه نوزاد خود در یک اتاق مجزا تحت مراقبت قرار میگیرد که پروژه ساختاری آن تا یک ماه آینده آماده میشود.

 

مدیر بیمارستان شهدای هرسین تصریح کرد: خدمات بیان شده حداقل تا یک ماه آینده جذب و راه اندازی میشود به استثنای اتاق عمل چشم پزشکی که پروسه ای چند ماهه دارد و نیاز به طراحی و تأیید دانشگاه دارد.