امام جمعه شهرستان هرسین :

وقایع تهران گوشه ای از ترورهای دهه شصت بود آیا باز هم معتقد به مذاکره هستید/به والله قسم میخوریم که اگر اقدامی در خصوص آب شرب هرسین صورت نگیرد تحصن میکنیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28284|18:20 - 1396/03/19
نسخه چاپی
وقایع تهران گوشه ای از ترورهای دهه شصت بود آیا باز هم معتقد به مذاکره هستید/به والله قسم میخوریم که اگر اقدامی در خصوص آب شرب هرسین صورت نگیرد تحصن میکنیم
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اتفاقات چهارشنبه در تهران در واقع گوشه ای از ترورهای دهه شصت بود و اینها همان بازماندگان منافقینی هستند که در سال 67اعدام شدند حالا سوال این است آیا باز هم نباید اینها اعدام شوند یا با آنها مذاکره کنیم.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ایام ولادت کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: بلاخره ماه رمضان است و درس بزرگ این ماه به فکر فقرا و مستمندان بودن است و اگر میخواهیم پیرو این ائمه باشیم باید اهل عمل باشیم همچنانکه امام حسن مجتبی(ع) دو بار در طول زندگی خود تمام اموالش را به نیازمندان بخشید.

 

ایشان افزود: نکته بعدی شب های قدر است که از هزار ماه بهتر است و پرونده اعمال ما در این شب ها باز می شود و سال جدید را شروع می کنیم  و مقدراتش را برای خود می بندیم.

 

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به اتفاقات روز چهار شنبه در تهران تصریح کرد: عده ای مزدور و جیره خوار سعودی ها، صهیونیست ها و آمریکاییها به خیال خودشان میخواستند ضربه ای بزنند و خللی در اراده محکم ملت ایران ایجاد کنند که به حمدالله هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: در این بین چند نکته حائز اهمیت است اول اینکه جواب محکم و دندان شکنی به این تروریست ها که بویی از انسانیت نبرده اند باید داده شود و نکته دوم این است که بایستی قدر امنیت که داریم را بدانیم.

 

ایشان افزود: اینکه در اخبار میشنویم که ماهانه یا سالانه صدها گروه تروریستی متلاشی می شود برای ما عادی شده است اما این اتفاقی که در تهران رخ داد وقتی می گویند چند گروه تروریستی متلاشی شدند یعنی این که انجام شد و باید قدر نیروهای سپاه، ارتش، انتظامی، اطلاعات و بسیج را بدانیم چرا که اینها هستند که مدیریت می کنند.

 

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد: اتفاقات چهارشنبه در تهران در واقع گوشه ای از ترورهای دهه شصت بود و اینها همان بازماندگان منافقینی هستند که در سال 67اعدام شدند حالا سوال این است آیا باز هم نباید اینها اعدام شوند یا با آنها مذاکره کنیم، رهبری فرمودند جای جلاد و شهید را با هم عوض نکنید.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: نکته دیگر این است که ایران اسلامی جنگ را تجربه کرده است، در ابتدای انقلاب با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم امروز که از همه امکانات برخورداریم و حتی در خارج از مرزها از کشور دفاع میکنیم و به یک اشاره رهبری دنیا را بر سرشان خراب میکنیم.

 

ایشان افزود: ما نباید به حاشیه بپردازیم و اصل را فراموش کنیم، اصل اینست که داعش به دنبال اسلام هراسی و ایران هراسی و اختلافات قومی و مذهبی است این اختلافات باعث نشود که ما از اصل قضیه که فلسطین است غافل شویم.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به سفر ترامپ به عربستان خاطرنشان کرد: آنها به قصد منزوی کردن ایران به منطقه آمدند اما نتیجه چه شد؟ اصل قضیه چپاول بیت المال مسلمین و ثروت عربستان و کشورهای اسلامی بود عربستان هزینه نوکری خود را دارد می دهد.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: در داخل کشور هم همینطور است، نباید به حاشیه بچسبیم و اصل را فراموش کنیم، رهبری فرمودند که آیا مشکل مردم فقط این است که فلان شخص خواننده در قبل از افطار بخواند یا نخواند یا فلان شخص در حصر باشد یا نباشد،اینها چه دردی را از مردم مرتفع می کند که باشند یا نباشند، بایستی به اصل که همان حل بیکاری و اشتغال است برگردیم.

 

ایشان با اشاره به سند 2030افزود: متأسفانه علی رغم تذکرات رهبری و مراجع عظام این سند هنوز لغو نشده است میگویند گزارش غلط به رهبری میدهند این چه حرفی است، لج بازی کردن و تنگ نظری در خصوص رهبری کار غلطی است.

 

خطیب جمعه شهرستان در خصوص مشکل آب شرب هرسین تصریح کرد:  در این مدت 2سال که قول هایی داده شده است که اخرین آن هفته های اخیر بوده است و علی رغم اینکه هفته قبل از تریبون نماز جمعه تذکر دادیم حتی یک مسئول نیامد و پیگیر شود که مشکل مردم چیست؟

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت:در هفته گذشته خیلی ها مراجعه کردند و خواستار تجمع در جلوی فرمانداری و سطح شهر شدند که ما به خاطر احتمال سوء استفاده برخی ها اجازه ندادیم اما تا کی این وضعیت وجود دارد؟

 

ایشان افزود: عرض ما به آقای استاندار این است که بی کفایتی و سوء مدیریت شما مسئولین در شهرستان و استان باعث بدبینی مردم به نظام شده است، آقای استاندار چند بار به شهرستان آمدند و قول هایی دادند که عملی نشد اگر واقعأ نمی توانند مدیریت کنند جمع کنند و از این استان بروند.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: به والله قسم میخوریم که اگر اقدامی تا اوایل تیرماه صورت نگیرد من خودم به همراه مردم در این مسجد تحصن میکنیم و قطعأ از وضعیت موجود گزارشی مصور و مکتوب تهیه می کنیم و به دفتر رهبری ارجاع خواهیم داد که وضعیت این شهرستان و استان اینچنین است.