بیانیه

برخورد قاطع دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان هرسین با حرمت شکنان در ماه رمضان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28238|14:32 - 1396/03/11
نسخه چاپی
برخورد قاطع دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان هرسین با حرمت شکنان در ماه رمضان
دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان هرسین در بیانیه ای مشترک از برخورد قاطع با حرمت شکنان در ماه رمضان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان هرسین در بیانیه ای مشترک از برخورد قاطع با حرمت شکنان در ماه رمضان خبر دادند در این بیانیه آمده است...

بسمه تعالی

اهالی محترم و متدین شهرستان هرسین

سلام علیکم:

با گرامیداشت یاد شهدای عظیم الشأن و حماسه سازان هشت سال عاشقی و ایثار حلول آسمانی ماه مبارک رمضانو گسترش سفره پر نعمت ضیافت خداوندرا بر همه شما با التماس دعا تبریک عرض مینماییم، رمضان الکریم دست کریمانه ای از سوی خداوند تبارک است تا رجعتی دوباره به سوی خود و خدای خود داشته باشیم و کمترین توقعی که از ملتی چنین بزرگ و مسلمان می توان داشت رعایت حریم این ماه و پاسداشت فضایل اخلاقی و استثنایی آن است.

 

آثار و برکات ماه مهمانی خدا بر هیچ جان مومن پاکی پوشیده نیست و بر ماست که از پاکی این ماه حراست کنیم و این وظیفه شرعی و اخلاقی هر مسلمان است.

 

در راستای این وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرسین با همکاری دادگستری و نیروی انتظامی با هرگونه حریم شکنی و حرمت ناشناسی در این خصوص برخورد قاطع و قانونی به عمل می آورند این مارجع  آمادگی کامل دارند تا تا وظیفه شرعی و قانونی خود را انجام دهند، ضمن اینکه دست یاری و همکاری شما همشهریان عزیز را می فشاریم.