ستاد بزرگداشت بيست و هشتمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در هرسين برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28232|13:01 - 1396/03/10
نسخه چاپی
ستاد بزرگداشت بيست و هشتمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در هرسين برگزار شد
با حضور مسئولین شهرستان ستاد بزرگداشت بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (ره) در هرسين برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان ستاد بزرگداشت بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (ره) در هرسين برگزار شد.

 


حجت الاسلام باقری در این جلسه اظهار داشت: امروز ما در این کشور و بعضأ در جهان اسلام اگر عزت و ابهتی داریم به برکت وجود امام خمینی (ره) است.و اگر امروز به راحتی و در کمال آرامش شاهد حضور 75درصدی مردم در پای صندوق های رأی هستیم به برکت وجود امام(ره) است.

 

ایشان افزود: جا دارد از بانیان برگزاری انتخابات به خصوص سپاه پاسداران، ارتش ، نیروی انتظامی و مجموعه فرمانداری و کلیه دست اندرکاران تشکر کنم که هنوز هم پس از 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور 75درصدی مردم در پای صندوق های رأِی هستیم .

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: قدر امام خمینی(ره) را باید بدانیم که امروز به فرموده رهبری معظم انقلاب اگر در دنیا ما را میشناسند به اسم امام(ره) میشناسند و الان هم همینطور است.

 

در ادامه اين جلسه امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين به بيان مباني فكري و انديشه هاي ناب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و تأثير گذاري آن بر افكار جهاني و كشورهاي اسلامي پرداخت و اظهار داشت: انديشه هاي آزاديخواهي ، اصول و آرمانهاي امام (ره) باعث بيداري كشورهاي هاي اسلامي و ايجاد حس خودباوري در آنان شد.

 


فرماندار هرسين افزود : برنامه هاي گراميداشت سالروز ارتحال امام (ره) در هر سال بايد نسبت به سالهاي گذشته با شكوه هر چه بيشتري برگزار شود.

 


برگزاري مراسم عزاداري و محفل انس با قرآن در سطح مساجد از جمله مهمترين برنامه هاي شهرستان هرسين در راستاي گراميداشت 15 خرداد سالجاري مي باشد.