حضور پرشور مردم هرسین در انتخابات 96/امام جمعه و فرماندار شهرستان رأِی خود را به صندوق انداختند+فیلم و عکس

سرویس: سیاسیکد خبر: 28125|13:02 - 1396/02/29
نسخه چاپی
حضور پرشور مردم هرسین در انتخابات 96/امام جمعه و فرماندار شهرستان رأِی خود را به صندوق انداختند+فیلم و عکس
صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در هرسین آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  همزمان با سراسر کشور  در هرسین آغاز شد.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان و امیر شاه آبادی فرماندار هرسین هم با حضور در یکی از شعب اخذ رأی هرسین آراء خود را به صندوق انداختند.

 

حجت الاسلام باقری ضمن با اهمیت بر شمردن بحث انتخابات اظهار داشت: از اول انقلاب آنزمانی که نیاز به حضور مردم بوده خوش درخشیدند و سنگ تمام گذاشتند.

 

وی افزود: امروز هم یکی از آن روزهای سرنوشت ساز است و تا این لحظه آنچیزی که قابل مشاهده است حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات شورا و ریاست جمهوری است.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: پیش بینی می شود درصد بالایی از مردم در این انتخابات مشارکت داشته باشند و این یک پیام برای دشمنان دارد و آن این است که انقلاب هنوز زنده و پویا است و مردم هم پشت سر رهبری و مسئولین خود حرکت می کنند.

 

در ادامه امیر شاه آبادی فرماندار هرسین اظهار داشت: امروز مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی و شرکت در دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در تعیین سرنوشت خود شرکت کردند.

 

وی افزود: در شهرستان هرسین 104شعبه اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد 59صندوق در حوزه شهری و مابقی مربوط یه روستا هستند که امروز در ساعات اولیه صبح کار اخذ آرای مردم را آغاز کردند.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی ادراه امور اجرایی کشور با اراده خود مردم انجام می شود و نحوه اعمال این اراده هم انتخابات است.

 

شاه آبادی در پایان اظهار داشت: کسانی که دلشان در گرو نظام است باید برای تعیین سرنوشت خود شرکت کنند و هر چقدر مشارکت ها بیشتر باشد انتخاب ها دقیق تر است.