فرماندار هرسين در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه این هفته:

انتخابات از مهمترين نعمت هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است/ 2هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در هرسین شرکت دارند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28067|19:32 - 1396/02/22
نسخه چاپی
انتخابات از مهمترين نعمت هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است/ 2هزار نفر در امر برگزاری انتخابات در هرسین شرکت دارند
فرماندار شهرستان هرسين پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: در مجموع حدود 2000 نفر با رعايت كامل امانت عوامل اجرايي ، نظارت ، بازرسي و امنيتي انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان هرسين هستند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر هرسين درخصوص جايگاه انتخابات در قانون اساسي ، لزوم انتخاب افراد متخصص در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و مشاركت حداكثري مردم در انتخابات سخناني را ايراد نمود.


وی افزود : انتخابات از مهمترين نعمت هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است و در قانون اساسي سهم مهمي از قدرت حاكميت خود را در غالب انتخابات مختلف در اختيار مردم قرار داده است.


فرماندار هرسين تصریح کرد : در بحث انتخابات رياست جمهوري 6 نفر از كانديداها مورد تأييد شوراي محترم نگهبان قرار گرفته اند و حال در مرحله تبليغات قرار دارند و مردم مي بايست با بررسي برنامه هاي مدون آنان فرد مورد نظر خود را انتخاب كنند.


شاه آبادی در ادامه اظهار داشت : در مجموع حدود 2000 نفر با رعايت كامل امانت عوامل اجرايي ، نظارت ، بازرسي و امنيتي انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان هرسين هستند.


وی  به ذكر اهميت و جايگاه شوراهاي اسلامي شهر و روستا و تأثير مستقيم آن در زندگي مردم پرداخت و افزود : جمهوري اسلامي اين پارلمان هاي محلي را با استفاده از ظرفيت قانون اساسي ايجاد كرد تا مردم امور مختلف شهر ها و روستاها را با شرايط بهتري اداره كنند.


فرماندار هرسين در پايان سخنانش بيان داشت : انجام رفتارهاي قومي و قبيله اي و طايفه گرايي در انتخابات همواره نقش منفي و پيامدهاي مخربي را در توسعه و پيشرفت شهرها و روستاها داشته است و مردم براي داشتن آينده اي بهتر و شهرها و روستاهايي آباد بايد از پرداختن به اين رفتارها بپرهيزند و از حق تعيين سرنوشت خود حداكثر استفاده را داشته باشند