آغاز تبلیغات انتخابات شوراها در هرسین با چاشنی تخلف/ سالی نکوست از بهارش پیداست+تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28064|10:47 - 1396/02/21
نسخه چاپی
آغاز تبلیغات انتخابات شوراها در هرسین با چاشنی تخلف/ سالی نکوست از بهارش پیداست+تصویر
با آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا دوستان کاندیدا در هرسین کار خود را با چاشنی تخلف آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،در حالی که از بامداد امروز رسماً آغاز فعالیت های انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و همزمان در هرسین بود به نظر می رسد دوستان کاندیدا ساعات جلسات توجیهی را در خواب گذرانده اند که امروز شاهد اولین تخلفات انتخاباتی این افراد در سطح شهر هستیم.

 

بناست یادآوری کنیم چند وقتی است که جلسات و ساعات کار فرمانداری هرسین صرف توجیح افرادی می شود که حتی پایبند به ابتدایی ترین اصول انتخاباتی خود نیستند.

 

چند روز پیش بود که فرماندار هرسین در جلسه توجیهی که تمامی اعضا هم شرکت داشتند از تعیین قوانینی در خصوص تبلیغات انتخابات شورا سخن گفت که از انجمله می توان به مصوب شدن قوانینی در کمیته امنیت انتخابات مینی بر  ممنوعیت دایر شدن ستادتبلیغاتی از میدان استقلال تا جمهوری اسلامی  و تبلیغات در این مسیر  اشاره کرد.

 

امروز و در اولین روز از آغاز تبلیغات شورا در عین ناباوری شاهد آذین بندی مسیرهای ممنوع شده با بنرهای کاندیداها بودیم که این موضوع تخلف و در عین حال یک نوع دهن کجی به قوانین مصوب شده بود.

 

هر چند که میزان و نوع قاطعیت برخورد با فرمانداری شهرستان است اما به نظر می رسد که با این وضعیت شروع به کار سالی که نکوست از بهارش پیداست.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد