با حضور معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور/

جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان هرسین برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28054|15:35 - 1396/02/19
نسخه چاپی
جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان هرسین برگزار شد
با حضور معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور حجت الاسلام ابراهیمی معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور و امام جمعه شهرستان جلسه اعضای ستاد نماز جمعه هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام باقری در این جلسه ضمن تشکر از حضور میهمان محترم جلسه و همچنین اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: نماز جمعه هرسین در مباحث سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان تأثیرگذار است و حضور مردم هم به نسبت نماز های جمعه مرکز استان و شهرستان های همجوار خوب است.

 

ایشان افزودند: البته این موفقیت را مدیون اعضای ستاد نماز جمعه هستیم که در بقیه مراسمات همچون اعتکاف، جشن و اعیاد مذهبی حضور فعالی دارند.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: از برکات و اثرات نماز جمعه در هرسین ایجاد حوزه های علمیه است که در این چند ساله اخیر حوزه های علمیه خوبی در سطح شهرستان دایر شده است و جزء حوزه های برتر استان هستند.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور اظهار داشت: سومین سالی است که توفیق حضور در شهرستان هرسین را پیدا کردیم و غرض از این حضور عرض خسته نباشید به اعضای ستاد است.

 

ایشان با اشاره به اهمیت نماز جمعه افزودند: مقام معظم رهبری فرمودند: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و این بدان معنی این مقر فرهنگی می خواهد بی هیچ امکاناتی به خط بزند و نقشه های دشمن را نقش برآب کند.

 

معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور تصریح کرد: امروز یکی از کارهایی که از آن غافل شده ایم این است که اگر ما بتوانیم روضه های خانگی و هیئت های مذهبی را ساماندهی و فعال کنیم و با برنامه و سخنران کار کنند می توانیم یک لشکر عظیم فرهنگی ایجاد کنیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: اگر ما بخواهیم نماز جمعه را رونق بدهیم باید به سمت اموری برویم که به این فضا رونق می دهد و کار کردن در این زمینه ر شهرهای کوچک به مراتب بهتر و راحت تر است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد