جلسه توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در هرسین/

امیر شاه آبادی: شوراها جهت تسریع امور اقتصادی و اجتماعی و بهداشتی و عمرانی شهرها و روستاها تشکیل شوند /در هرسین و بخش بیستون43نفر تأیید صلاحیت شده اند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28040|15:56 - 1396/02/17
نسخه چاپی
امیر شاه آبادی: شوراها جهت تسریع امور اقتصادی و اجتماعی و بهداشتی و عمرانی شهرها و روستاها تشکیل شوند /در هرسین و بخش بیستون43نفر تأیید صلاحیت شده اند
با حضور فرماندار و دادستان شهرستان جلسه توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور فرماندار و دادستان شهرستان جلسه توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در هرسین برگزار شد.

 

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه اظهار داشت: انتخابات یک پتانسیل خوب برای نظام اسلامی است همچنانکه در قانون اساسی کشور اصل هایی از ان به بحث انتخابات به خصوص انتخابات شورا  اختصاص یافته است و تصریح می کند که امور مملکت باید با اراده مردم اداره شود.

 

وی افزود: اصل 100قانون اساسی اشاره دارد جهت تسریع امور اقتصادی و اجتماعی و بهداشتی و عمرانی شهرها و روستاها شوراها باید تشکیل شود اما علی رغم اینکه چهار دوره از تشکیل این پارلمان ها می گذرد هنوز هم مردم نسبت به اینها نارضایتی دارند.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: علت این امر عدم اشرافیت و و شناخت نسبت به قانون است یعنی شوراها قبل از انتخاب شدن این قوانین را مرور نکرده اند و این باعث می شود که اکثر مصوبات جلسات آنها مغایرت گرفته شود

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: امروز ما برای شهر هرسین و بخش بیستون هر کدام 5نفر شورا نیاز داریم و انتظار داریم که کاندیداها اخلاق را رعایت کنند تا فردا بتوانیم در کنار هم زندگی کنیم.

 

وی افزود: شورای آینده بابید توجیه شوند و کمیسیون ها در همان بدو ورود راه اندازی شوند و دارای طرح باشند تا شورایی تخصصی داشته باشیم.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: در کمیته امنیت انتخابات مصوب شده است که از میدان استقلال تا جمهوری اسلامی هیچگونه ستادی دایر نشود و این به علت جلوگیری از ترافیک در خیابان اصلی شهر است و در بحث گردهمایی ها هم پنج مکان در کل شهر هرسین در نظر گرفته شده است و تمام شرایط برای کاندیدها یکسان است.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: ایجاد اختلافات قومی را رصد می کنیم و هر کسی در صدد شکاف بین اقوام باشد با او برخورد می شود و تأکید می کنم که تا آخرین روز تبلیغات احتمال رد شدن نامزدها به دلیل تخلفات وجود دارد.

 

وی افزود: هدف اصلی همه ما به عنوان مسئولین نظام حضور حداکثری مردم در انتخابات است متأسفانه این روزها برخی ها می گویند مشارکت پایین خوب است که این برخلاف منویات رهبری است و هر وقتی مردم حضور داشتند نتایج درخشان بوده است.

 

فرماندار هرسین در پایان تصریح کرد: در شهر هرسین 34نفر ثبت نامی داشته ایم که از این تعداد 4نفر انصراف داده و 4نفر دیگر رد صلاحیت شده اند که به این ترتیب تا این لحظه 26نفر کاندید نهایی شورای شهر در هرسین شدند و در بخش بیستون هم از مجموع 20نفر داوطلب شورا 3نفر رد شده اند و 17نفر دیگر نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بیستون هستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد