همایش خیرین مدرسه ساز در شهرستان هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28030|12:22 - 1396/02/14
نسخه چاپی
همایش خیرین مدرسه ساز در شهرستان هرسین برگزار شد
همزمان با هفته معلم،همایش خیرین مدرسه ساز در شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خیرنگار دیوانگاه،در هفته بزرگداشت مقام معلم ، همایش خیرین مدرسه ساز در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی تربیتی بعثت شهرستان هرسین برگزار شد.

 

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این همایش  ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری وهفته معلم گفت: اگر مدارس و فضاهای آموزشی ما مقاوم ، خوب، زیبا و ماندگار باشند نسل های آینده نیز می توانند از آنها استفاده کنند.

 

شاه آبادی در ادامه سخنان خود گفت:بخش زیادی از توسعه مدرسه سازی مرهون مشارکت خیرین مدرسه ساز است که تنها با نیت الهی و توسعه علم و دانش در کشور در این مسیر گام بی می دارند.

 

وی در ادامه افزود: مشارکت خیرین در امر ساخت وتعمیر فضاهای آموزشی در شهرستان هرسین اندک است ولی با توجه به زمینه های مذهبی در بین مردم  این دارالمونین انتظار می رود که مشارکت های مردمی وبخصوص خیرین عزیز در این عمل خداپسندانه که صالحات وباقیات است بیشتر شود.

 

در ادامه این مراسم الماسی فرد مدیر آموزش وپرورش هرسین ضمن ارائه گزارشی از نیازهای ساختمانی مدارس شهروروستا در این شهرستان گفت:  در سال گذشته کل مبلغ تخصیص داده شده به این مدیریت برای تعمیر ساختمان مدارس 90000000 ریال بوده است ولی با مساعدت های فرماندار محترم در کمیته برنامه ریزی ، از محل طرح های  انجام نشده سال گذشته سایر ادارات مبلغ 1400000000ریال در این زمینه تخصیص داده شدوانتظار می رود با دریافت صددر صدی این اعتبار بخشی از مشکلات مدارس برطرف شود.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به محدودیت های مالی دولت، انتظار داریم خیرین شهرستان در امر نیکوی مدرسه سازی وکمک به تعمیر فضاهای آموزشی مشارکت ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم محیط امن ومناسبی را برای علم آموزی فرزندان خود فراهم آوریم.