رئیس اتحادیه لوازم خانگی هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

مردم توان خرید لازم را ندارند و این به این دلیل است که رکود در بازار حاکم است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28025|10:39 - 1396/02/22
نسخه چاپی
مردم توان خرید لازم را ندارند و این به این دلیل است که رکود در بازار حاکم است
رئیس اتحادیه لوازم خانگی هرسین گفت: مردم توان خرید لازم را ندارند و این به این دلیل است که رکود در بازار حاکم است و از طرفی قیمت لوازم خانگی بالاست و کسی میل به خرید ندارد.

در گفتگو با رئیس اتحادیه لوازم خانگی در هرسین مسائل و مشکلات موجود در بازار پیش روی این صنف  مورد بررسی قرار گرفت.

 

حاج دوستعلی شهبازی رئیس اتحادیه لوازم خانگی هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص وضعیت رونق کسب و کار و مشکلات موجود در این راستا اظهار داشت: با توجه به رکودی که در کشور حاکم است رونق بازاری در بحث لوازم خانگی هم وجود ندارد، امروز کالاهایی که در بازار وجود دارد اکثرأ قاچاق هستند و این باعث شده که در اغلب اوقات جنس بدل را به جای اصلی در بازار فروخته شود هر چند که در حال حاضر این اجناس هم ثبات قیمتی در بازار ندارند.

 

وی افزود: روزگاری یک نوع جنس با قیمت و مارک مشخص وارد کشور میشد که امروز همان جنس را نمی توان با دو برابر آن قیمت در بازار خریداری کرد و این در حالی است که اجناس کم بازده و بدل جایگزین آنها در بازار شده است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی هرسین خاطرنشان کرد: اگر اجناس تولید داخل را با کیفیت بهتر وارد بازار کنیم خیلی برای خود ما و مشتری بهتر و به صرفه تر از اجناس وارداتی و قاچاق است.

 

شهبازی در ادامه اظهار داشت:  مسئله دوم مردم هستند که توان خرید لازم را ندارند و این به این دلیل است که رکود در بازار حاکم است و از طرفی قیمت لوازم خانگی بالاست و کسی میل به خرید ندارد.

 

وی افزود : شاید با اطمینان بتوان گفت که در برخی اوقات کرایه مغازه هم به زور پرداخت میشود و تنها علتی که ما را در بازار نگه داشته سرمایه ای است که به صورت اقساط اجناس فروخته شده در دست مردم داریم که در صورت تعطیلی امکان از بین رفتن آن وجود دارد.

 

رئیس اتحادیه لوازم خانگی هرسین تصریح کرد: از پنج سال پیش تا به امروز این روند روز به روز بدتر شده است و مثل اینکه از جیب خود هزینه می کنیم و ما بر اساس قولی که مسئولین برای خروج از این وضعیت می دهند به آینده امیدواریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد