در هفته معلم صورت گرفت/

ديدار امام جمعه و فرماندار هرسين با تعدادي از معلمين اين شهرستان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28021|09:24 - 1396/02/13
نسخه چاپی
 ديدار امام جمعه و فرماندار هرسين با تعدادي از معلمين اين شهرستان
به منظور گراميداشت مقام معلم امام جمعه و فرماندار شهرستان هرسين با معلمان آموزشگاه هاي دخترانه حضرت فاطمه (س) و ولايت ديدار كردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، به منظور گراميداشت مقام معلم حجت الاسلام باقري امام جمعه هرسين و امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين با معلمان آموزشگاه هاي دخترانه حضرت فاطمه (س) و ولايت ديدار كردند.

 

در اين مراسم امير شاه آبادي با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري و تبريك روز معلم طي سخناني اظهار داشت : معلم با شخصيتي كمال يافته بعنوان مهمترين الگوي اقتدار اجتماعي و جامعه پذيري دربين دانش آموزان مطرح است كه در شكل گيري شخصيت آنان بسيار مؤثر عمل ميكند.

 

فرماندار هرسين افزود : معلمي شغلي ارزشمند و هنر توانمند بودن است و آموزه هاي تربيتي آنان در يادها تا به ابد ماندگار خواهد بود. وي ادامه داد : جايگاه معلمان در پيشرفت هاي فرهنگي ، اجتماعي و علمي كشور همواره مشخص و قابل تقدير است.

 

شاه آبادي در پايان با اشاره به سياست هاي دولت تدبير و اميد در ارتباط با معلمان و جايگاه آنان گفت : دولت تدبير و اميد همواره در جهت رفع مشكلات معيشتي و شناخت جايگاه و منزلت واقعي معلمان تلاش كرده و برنامه هاي خود در حوزه آموزش و پرورش را بر اين اساس قرار داده است.