اولين جلسه شوراي ترافيك شهرستان هرسين در سالجاري /

نجف ميرزا حسيني : لزوم ساماندهی مسافربرهای شخصی مسیری در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28016|14:20 - 1396/02/12
نسخه چاپی
نجف ميرزا حسيني : لزوم ساماندهی مسافربرهای شخصی مسیری در هرسین
اولين جلسه شوراي ترافيك شهرستان هرسين در سالجاري با حضور معاون فرماندار و ديگر اعضا در محل فرمانداري برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، نجف ميرزا حسيني معاون فرماندار شهرستان هرسين در اين جلسه ضمن تأكيد بر ساماندهي مسافربرهاي شخصي و ترمينال هرسين – كرمانشاه طي سخناني تصريح كرد : مسافربرهاي شخصي همواره معضلات و مشكلات خاص خود را به همراه دارند و اين باعث بروز مشكلاتي در نظم ترافيكي و به چالش كشيدن كنترل آنها خواهد شد.

 

وی افزود : فعاليت تعدادي مسافربر شخصي با صلاحيت و وضعيت مبهم در محدوده ترمينال هرسين – كرمانشاه و ميدان حضرت امام (ره) باعث بوجود آمدن معضلات ترافيكي و برخي مشكلات اجتماعي در اين قسمت از شهر هرسين شده است .

 

معاون فرماندار هرسين افزود : أخذ كرايه هاي خارج از عرف و ضوابط از مردم ، ايجاد مشكل براي تاكسي ها و ماشين هاي مسيري برون شهري كه در چارچوب قانون و ضوابط صلاحيت آنان تأييد شده است از پيامدهاي حضور مسافربرهاي شخصي در مسيرهاي مختلف داخل و خارج شهر مي باشد.

 

ميرزا حسيني اظهار داشت : اكثر مسافربرهاي شخصي از قشر جوان و بيكار جامعه هستند كه مي بايست به سمت و سويي مشخص هدايت شوند لذا تبديل خودروهاي آنان سواري هاي عمومي بين شهري ضروري به نظر مي رسد.

 

معاون فرماندار هرسين در پايان گفت : اعمال قوانين و مقررات ترافيكي و برنامه ريزي به منظور ساماندهي و بهبود عملكرد در حوزه انواع خودروهاي مسافر بر فقط با فرهنگ سازي و همكاري مردم ميسر و امكان پذير خواهد بود .

 

تعيين تاكسي به منظور فعاليت در مسير هاي كمربندي جنوبي شهر هرسين ، مسير دانشگاه آزاد و منطقه چرالنگه از مهمترين مصوبات اين جلسه بود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد