مراسم گرامیداشت روز جانباز در هرسین برگزار شد/

حجت الاسلام باقری : جانباز می ماند تا پیام شهید را فریاد بزند/ امیرشاه آبادی: امروز سرمایه امنیت کشور ما همین شهدا و جانبازان هستند

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 28011|20:02 - 1396/02/11
نسخه چاپی
حجت الاسلام باقری : جانباز می ماند تا پیام شهید را فریاد بزند/ امیرشاه آبادی: امروز سرمایه امنیت کشور ما همین شهدا و جانبازان هستند
صبح امروز با حضور خانوده معظم شهدا و جانبازان و مسئولین شهرستان مراسم گرامیداشت روز جانباز در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور خانوده معظم شهدا و جانبازان و مسئولین شهرستان مراسم گرامیداشت روز جانباز در هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع) و امام سجاد(ع) اظهار داشت: فرق جانیاز و شهید در این است که شهید جان خود را تقدیم نظام و میهن و مکتب کرد و رفت اما جانباز این جان را تقدیم کرده و قطره قطره از آن دارد کنده می شود.

 

ایشان افزودند: ارزش کار و مجاهدت جانباز به مراتب از شهید بالاتر است چون جانباز باید بماند و جامعه را ارشاد و روشنگری کندو پیام شهدا را فریاد بزند همان فریادی که انقلاب اسلامی را در طول این دوران حفظ کرده است.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: جانباز می ماند تا آیندگان که میدان نبرد را ندیدند برای آنان روشنگری و پیام رسانی کند امروز تحمل درد جانبازی یک مسئله است و خانواده هایی که این شرایط را تحمل می کنند مسئله دیگر و باید به این موضوع توجه شود.

 

در ادامه امیر شاه آبادی فرماندار هرسین ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات دین ما بحث شهادت است و جانبازان ما همان ادامه دهندگان راه شهدای کربلا هستند.و امروز امنیت سرمایه امنیت کشور ما همین شهدا و جانبازان هستند.

 

وی افزود: این جشن ها مربوط به خود مردم است و ما به عنوان مسئول وظیفه داریم که در این راستا جناحی عمل نکنیم.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: تقریباً 17روز تا انتخابات فرصت داریم و مردم نگاه می کنند که از چه اموال عمومی و دستگاه دولتی برای منافع خودمان استفاده می کنیم.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: امروز به خانوده های شهدا و جانبازان عرض می کنیم که خواسته اصلی شما از مسئولین چیست و قطعاً تا روزی که در این شهرستان هستیم در این مسیر حرکت می کنیم.

 

وی افزود: انتخابات شوراها را در پیش رو داریم که خیلی مهم است و مستقیماً با زندگی مردم سروکار دارد، امروز وقتی که با اعضای شورا جلسه می گیریم نگاه می کنیم که کدامیک از آنها داری دارای علم شهرسازی و درک اجتماعی است.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: مسائل قومی در درجه اول خیانت به خود شهر است و باید بررسی کرد و بدانیم که کدامیک از اعضای شورا دارای سواد مربوطه هستند که فردا به درد شهر بخورد.

 

پایان بخش برنامه های این مراسم اجرای مولودی خوانی با نوای کربلایی فرهاد رضاییان و اجرای نمایش طنز بود.