بخشدار مركزي هرسين :

همه 215 نفر داوطلب انتخابات شوراهاي اسلامي روستا در بخش مركزي هرسين تأييد صلاحيت شدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27996|14:14 - 1396/02/09
نسخه چاپی
همه 215 نفر داوطلب انتخابات شوراهاي اسلامي روستا در بخش مركزي هرسين تأييد صلاحيت شدند
بخشدار مركزي هرسين از تأييد صلاحيت همه 215 نفر داوطلب پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي روستا در بخش مركزي شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،يازدهمين جلسه هيأت اجرايي بخش مركزي شهرستان هرسين با حضور بخشدار مركزي برگزار شد.

 

در اين جلسه ولي دارايي نيا بخشدار مركزي هرسين طي سخناني اظهار داشت : انتخابات نمونه بارز مردم سالاري ديني و تجلي افكار عمومي مردم در جامعه دموكراسي كشور است كه با مشاركت سياسي خود نظام جمهوري اسلامي را در پيشبرد اهداف خود ياري مي نمايند.

 

وی افزود : همه 215 نفر داوطلبين ثبت نام شده  در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي روستاها در بخش مركزي شهرستان هرسين تأييد صلاحيت شده اند.

 

بخشدار مرکزی تصریح کرد : براي انجام انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در بخش مركزي شهرستان هرسين 28 شعبه در نظر گرفته شده است كه شامل 27 شعبه سيار و 1 شعبه ثابت مي باشد.

 

بخشدار مركزي هرسين ادامه داد : تدابير لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم با حضور حداكثري مردم در بخش مركزي هرسين انديشيده شده است و در حوزه اجرايي انتخابات نيز از افرادي امين ، متعهد و وفادار به نظام جمهوري اسلامي استفاده خواهد شد.

 

دارايي نيا همچنين با اشاره به نقش رفتارهاي قومي و قبيله اي در انتخابات تصريح كرد : قوميت گرايي در امر انتخابات مزاياي مثبتي همچون ايجاد حس همبستگي و افزايش سطح مشاركت سياسي در بين مردم را به دنبال دارد و نبايد گذاشت اين اتحاد و همبستگي از مسير اصلي خود منحرف و پيامدهاي مخرب آن فضاي دوستي و همدلي را در بين مردم تضعيف كند و به يك آفت تبديل شود.

 

بخشدار مركزي هرسين در پايان سخنانش از اهالي روستاهاي اين بخش خواست از رفتارهاي قومي كه اثرات منفي را براي آنان بدنبال خواهد داشت خودداري كنند.