گزارش تصویری-تشریحی/

بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از سایت گردشگری بیستون

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27698|16:37 - 1396/01/08
نسخه چاپی
بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از سایت گردشگری بیستون
صبح امروز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به همراه استاندار کرمانشاه و هیئت همراه از سایت گردشگری بیستون بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در سفر به استان کرمانشاه به همراه استاندار  و هیئت همراه از سایت گردشگری بیستون بازدید کردند.

 

زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در بازدید از سایت گردشگری بیستون با اشاره  به وضعیت گردشگری در ایام نوروز در سراسر کشور اظهار داشت: اماری که روز گذشته منتشر شده است حکایت از حضور 24میلیون گردشگر در سراسر کشور داشت و این در حالی است که ما هفته اول فرودین با توجه به وضعیت بارش ها موقعیت مناسبی نداشته ایم.

 

وی افزود: معمولا مقابسه ها را در نوبت دوم تعطیلات انجام می دهند ولی با این وجود در حال حاضر  تمام ظرفیت های کشور را به طور کامل بکارگیری کرده ایم و در تمامی سفرهای هوایی، زمینی و ریلی رشد خوبی داشته ایم.

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور تصریح کرد: ما سعی کردیم در اغلب استان ها کاهش قیمت را داشته باشیم شاید در برخی مناطق افزایش را داشته ایم اما سعی شده حداقل قیمت های سال گذشته حفظ شود.

 

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد:کرمانشاه محور تاریخ است و با توجه به آثار تاریخی موجود ما می توانیم یک انحداد تاریخی را در یک بازه زمانی طولانی از باستان تا معاصر جلوه های زیبایی ببینیم  که می تواند مقصد خوبی برای گردشگری ایران باشد.