فرمانده انتظامی شهرستان هرسین:

طرح نوروزی پلیس در شهرستان هرسین اجرا می‌شود/هشدارهای پلیس برای کاهش سرقتها

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27640|11:37 - 1395/12/28
نسخه چاپی
طرح نوروزی پلیس در شهرستان هرسین اجرا می‌شود/هشدارهای پلیس برای کاهش سرقتها
فرمانده انتظامی هرسین از اجرای طرح نوروزی پلیس در آستانه سال نو خبر داد.

سرهنگ همتعلی شکری فرمانده انتظامی هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز اجرای طرح نوروزی پلیس در آستانه سال نو خبر داد و اظهار داشت: این طرح تا 16 فروردین ماه سال ۹۶ در شهرستان هرسین اجرایی می شود.

 

وی افزود: در طرح نوروزی نیروی انتظامی دو اکیپ در مناطقی از شهرستان از جمله وروردی هرسین (روبروی فرمانداری) و منطقه گردشگری بیستون  برای راهنمایی مسافران و تامین امنیت آنها به کارگیری شده است.

 

فرمانده انتظامی هرسین تصریح کرد: به منظور تامین امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت و جرم در ایام تعطیلات نوروز  تعداد نیروهای تخصصی، ستادی، کلانتری و پاسگاه ها و گشت های پیاده موتوری و خودرویی نیروی انتظامی در این شهرستان افزایش می یابند.

 

سرهنگ شکری با تاکید بر ضرورت توجه مردم به هشدارهای پلیس گفت: مردم در ایام نوروز با رعایت نکات و دستورات پلیس از لوازم خودرو، موتورسیکلت، اثاثیه منزل و وسایل شخصی خود به گونه ای حفظ کنند که مورد سرقت قرار نگیرند.

 

فرمانده انتظامی هرسین تصریح کرد : مردم قبل از رفتن به مسافرت به فامیل امین و یا همسایه مورد اعتماد خود برای سرکشی به منزل اطلاع داده و وی را در جریان مسافرت خود قرار دهند.