شهردار هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

رنگ آمیزی 25هزار متر مربع جدول در هرسین در آستانه عید نوروز/نظافت شهری در ایام تعطیلات هم استمرار دارد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27614|16:02 - 1395/12/21
نسخه چاپی
رنگ آمیزی 25هزار متر مربع جدول در هرسین در آستانه عید نوروز/نظافت شهری در ایام تعطیلات هم استمرار دارد
شهردار هرسین از رنگ آمیزی حدود 25هزار متر مربع جدول ، تنظیف شهری، لکه گیری معابر، نصب بنر و ریسه در خیابان ها و میادین اصلی در آستانه عید نوروز خبر داد.

محمد کرم شیخی شهردار هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز اقدامات صورت گرفته و در دست انجام شهرداری در آستانه سال نو خبر داد و اظهار داشت: با آغاز سال جدید طبیعت در حال نو شدن است و شهرداری هرسین نیز به منظور استقبال از بهار اقدام به خانه تکانی شهر کرده است.

 

وی افزود: در همین راستا شهرداری هرسین اقدام به رنگ آمیزی حدود 25هزار متر مربع جدول ، تنظیف شهری، لکه گیری معابر، نصب بنر و ریسه در خیابان ها و میادین کرده است.

 

شهردار هرسین خرید و کاشت نهال مثمر و گل به مبلغ ۴۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات جاری را از دیگر خدمات صورت گرفته در راستای ریباسازی شهر عنوان کرد.

 

شیخی با بیان اینکه علاوه بر سیمای زیبای شهر نظافت شهر نیز نقش موثری در جذب بیشتر مسافران دارد اظهار داشت : در رابطه با مسائل بهداشتی و نظافتی سرویس بهداشتی در سطح شهر ساماندهی شده و شهرداری در رابطه با نظافت اماکن عمومی در سطح شهر و در ایام تعطیلات عید نوروز فعالیت‌های مستمری خواهد داشت.

 

وی افزود:  در راستای ساماندهی دست فروشان از هسته مرکزی شهر و تسهیل در عبور و مرور در آستانه عید نوروز شهرداری هرسین اقدام به مشخص کردن مکان هایی کرده است که امیدواریم مردم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد