امام جمعه شهرستان هرسین :

آرامش موجود در کشور به برکت وجود ولی فقیه است/ معدن طلای فرهنکی ملت ایران آن هشت سال دفاع مقدس است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27612|20:22 - 1395/12/20
نسخه چاپی
آرامش موجود در کشور به برکت وجود ولی فقیه است/ معدن طلای فرهنکی ملت ایران آن هشت سال دفاع مقدس است
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: تبعیت از ولی فقیه برای از بین بردن تفرقه است، اگر می بینیم تمام سلایق سیاسی و مذاهب مختلف در داخل کشور دارند به راحتی و در کمال آرامش در کنار هم زندگی می کنند علتش وجود ولی فقیه در کشور است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،  حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهور آذربایجان اظهار داشت: معظم له در این دیدار فرمودند که با احساسات دینی مردم کشور خود همراهی کنید که خیر و صلاح و مصلحت شما در همراهی کردن با مردم است.

 

ایشان افزود: وقتی در این دیدارهای مهم که طبیعتاً مسئولین رده بالای کشور هم حضور دارند رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور یک کشور بیگانه این توصیه ها را می کند به طریق اولی مسئولین داخلی کشور آن مطلب را باید بیشتر رعایت کنند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: تبعیت از ولی فقیه برای از بین بردن تفرقه است، اگر می بینیم تمام سلایق سیاسی و مذاهب مختلف در داخل کشور دارند به راحتی و در کمال آرامش در کنار هم زندگی می کنند علتش وجود ولی فقیه در کشور است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: در کشور ایران خیلی بیشتر از کشورهای دیگر باید به احساسات مردم توجه شود، وقتی که علما و ائمه جمعه ما به برگزاری کنسرت های بی محتوا و مختلط در سراسر کشور اعتراض می کنند به آنها می گویند که شما طالبانی و افراطی هستید.

 

وی افزود: استاندار یکی از استان های شمال شرقی کشور می گوید که رقص زن و مرد چه ضرری به اسلام می زند یا در یک استان دیگر که یک جلسه رسمی به صورت مختلط برگزار شده است یک زن آوازه خوان اقدام به تک خوانی می کند، این دهن کجی به نظام اسلامی است.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور مملکت می آبد و در جمع ورزشکاران می گوید که کار زن این نیست که در آشپزخانه بنشیند و آشپزی بکند، این جملات واقعاً زشت است، در کدام انقلاب به اندازه جمهوری اسلامی ایران این همه عظمت به زن داده شده است.

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: : نمی شود که به بهانه اینکه در انتخابات میخواهیم از چند نفر ضد نظام و لاییک رأی جمع کنیم احکام دین و شرع را به تمسخر بگیریم، این خیانت هایی که در قالب بد بین کردن مردم به دین و نظام دارد صورت می گیرد را چه کسی باید جواب بدهد.

 

ایشان با اشاره به روز شهدا افزود : این پیشرفتی که داریم همه به برکت وجود این عزیزان است و اگر امروز در دنیا حرف جمهوری اسلامی ایران خریدار دارد به برکت خون شهداست نه برجام، مقام شهدا و شهادت را باید گرامی بداریم.

 

خطیب جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دست اندرکاران راهیان نور خاطرنشان کرد: معظم له در این دیدار فرمودند: ایام الله باید زنده بماند و یکی از راه های زنده نگه داشتن این ایام مسافرت های راهیان نور به مناطق عملیاتی است که سالانه نزدیک به 6میلیون نفر از این مناطق بازدید می کنند،

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: البته باید فرهنگ سازی شود و کار منظم و دقیق و برنامه ریزی شده ای صورت گیرد که اثر گذار باشد چرا که به فرموده رهبری معدن طلای فرهنکی ملت ایران آن هشت سال دفاع مقدس است و این نیاز به استخراج دارد.

 

ایشان در پایان با اشاره به مشکل دستفروش ها در خیابان اصلی هرسین افزود:  آقای فرماندار به همراه شهردار و دیگر مسئولین شهرستان تصمیم گرفته اند که که دست فروش ها و فرشندگان مرغ زنده را جمع آوری کنند اما باید اول فکری به حال تعداد خانواده ای که از این طریق امرار معاش می کنند بشود و دوم اینکه مردم هم باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا این مشکل مرتفع شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد