جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز شهداء ( 22 اسفند )در هرسین/

امیر شاه آبادی:حفظ و احیای فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین راهبردهای بنیاد شهید است

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 27601|14:07 - 1395/12/18
نسخه چاپی
امیر شاه آبادی:حفظ و احیای فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین راهبردهای بنیاد شهید است
با حضور فرماندار و ادارات مربوطه جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز شهداء ( 22 اسفند ) در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور فرماندار و ادارات مربوطه جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز شهداء ( 22 اسفند ) در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد.

 

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه با اشاره به 22 اسفند بعنوان سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: تلاش و برنامه ریزی در راستای تبیین , حفظ و احیای فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت معنوی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران از مهمترین راهبردهای بنیاد شهید است که توانسته است بخوبی آنرا انجام دهد.

 

وی در ادامه برضرورت و لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جدید انقلاب تأکید کرد و افزود : با اجرای برنامه های فرهنگی می بایست زمینه آشنایی هرچه بیشتر جوانان با اهداف و افکار شهدا را فراهم ساخت .

 

فرماندار هرسین گلباران مزار شهداء , دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگر , برگزاری مسابقات فرهنگی و پیاده روی خانوادگی و کاشت نهال به یاد شهداء از مهمترین برنامه های این شهرستان برای گرامیداشت این روز عنوان کرد.