مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین :

توزیع 120بسته غذایی و البسه به مبلغ 170میلیون ریال در شهرستان هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27575|13:20 - 1395/12/11
نسخه چاپی
توزیع 120بسته غذایی و البسه به مبلغ 170میلیون ریال در شهرستان هرسین
مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین گفت: در راستای محرومیت زدایی و کمک به اقشار کم درآمد جامعه 120بسته غذایی و البسه به مبلغ 170میلیون ریال در بین نیازمندان شهرستان هرسین توزیع شد.

هوشیار ویسعلی مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهبا اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی هرسین در خصوص محرومیت زدایی و کمک به اقشار کم درآمد جامعه اظهار داشت: با توجه با در پیش بودن ایام نوروز و لزوم حمایت از خانواده های کم بضاعت کمک هایی در قالب سبد های غذایی و ساک البسه به مبلغ 170میلیون ریال به این اقشار صورت گرفته است.

 

وی افزود: ارزش هر سبد غذایی 150هزار تومان و یک ساک البسه حدود 120هزار تومان می باشد که توسط قرارگاه محرومیت زدایی زدایی و از طریق سپاه ناحیه هرسین انجام شده است.

 

مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: بسیج سازندگی هرسین در این راستا با کمک حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج  خواهر و برادر اقدام با توزیع 80سبد غذایی و 40ساک البسه در سطح شهرستان نموده است.

 

ویسعلی در ادامه اظهار داشت: این دومین مرحله از توزیع سبد کالا در سال 95توسط بسیج سازدگی در هرسین است و مرجله قبل هم در آذرماه 95 این اقدام در بین نیازمندان شهرستان صورت گرفته است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد