دیدار رییس و کارشنایان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با امام جمعه هرسین/

حجت الاسلام باقری:در بحث منابع طبیعی مسئله مهم حفاظت از داشته هاست/ بعضاً دیده می شود درختان زیادی در سطح شهر بریده می شود بدون اینکه برخوردی صورت گیرد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27574|12:36 - 1395/12/11
نسخه چاپی
حجت الاسلام باقری:در بحث منابع طبیعی مسئله مهم حفاظت از داشته هاست/ بعضاً دیده می شود درختان زیادی در سطح شهر بریده می شود بدون اینکه برخوردی صورت گیرد
به مناسبت بزرگداشت هفته منابع طبیعی رییس و جمعی از کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،به مناسبت بزرگداشت هفته منابع طبیعی رییس و جمعی از کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با امام جمعههرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در این دیدار ضمن تشکر از زحمات اداره منابع طبیعی هرسین در بحث حفظ و خراست از منابع طبیعی شهرستان به  فراز هایی از تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت  و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تخریب های صورت گرفته مسئله مهم حفاظت از داشته هاست چرا که آنهایی را که داریم حفظ نمی شوند.

 

وی افزود: بحث دوم فرهنگ سازی است، نسل جدید علی رغم تفریحات زیادی که دارند اما علاقه ای به حفظ منابع طبیعی ندارند.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: متآسفانه در بحث درختان سطح شهر هم متولی خاصی در بحث پلاک گذاری آنها وجود ندارد، بعضاً دیده می شود درختان زیادی در سطح شهر بریده می شود بدون اینکه برخوردی در این زمینه صورت گیرد.

 

حجت الاسلام  باقری در پایان افزود: باید دستگاه مشخصی بحث پلاک گذاری درختان را بر عهده بگیرد تا دیگر شاهد اینگونه تعرض ها در سطح شهرستان نباشیم.

 

در ابتدای این دیدار مهندس جواد ملکی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هرسین گزارشی را در خصوص عملکرد و فعالیت های این اداره در جهت توسعه فضای سبز در سطح شهرستان ارائه کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد