فرمانده سپاه ناحیه هرسین:

بسیج نماد آگاهی ، شعور و احساس مسئولیت است

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 26773|15:57 - 1395/09/05
نسخه چاپی
 بسیج نماد آگاهی ، شعور و احساس مسئولیت است
فرمانده سپاه ناحیه هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: سرهنگ محمدی: بسیج نماد آگاهی ، شعور و احساس مسئولیت است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: بسیج نماد آگاهی ، شعور و احساس مسئولیت ،اقتدار، عظمت ملی، خنثی کردن توطئه ها در همه ابعاد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و برخواسته از بطن مردم است.

 

وی افزود بسیج مختص همه اقشار جامعه است و نماد خدمت رسانی و محرومیت زدایی استو دولتمردان ما باید از این ظرفیت بزرگ در بازکردن گره مشکلات کشور استفاده کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین با اشاره با اقدامات دفاعی بسیج در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: بهره گیری از سه گردان آماده بیت المقدس در رزمایش ها و فراخوانی های گردانی، انجام اقدامات ایست و بازرسی و انجام گشت های محله ای در شهر و روستا و اطراف شهرستان تنها گوشه ای از این برنامه ها بوده است. 

 

سرهنگ محمدی در خصوص انجام برنامه های فرهنگی بسیج در شهرستان اظهار داشت: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم، برگزاری یادواره های حوزه ای ، پایگاهی و شهرستانی و آبروی محله افتخار کوچه، اعزام 400نفر به مرقد امام خمینی(ره)، اعزام 400نفر از خانوده های شاهد و ایثارگر و رزمندگان دوران دفاع مقدس به مشهد مقدس، ویزیت رایگان از مناطق محروم، همکاری با دامپزشکی شهرستان در اجرای طرح واکسیناسیون طیور در 30روستا، اعزام بیش از 700دانش اموز به مناطق عملیاتی غرب کشور، برپایی پایگاه های فرهنگی در ایام تابستان در پارک دانشجو و برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری از جمله برنامه هایی است که بسیج و سپاه ناحیه هرسین در این راستا انجام داده است.

 

وی در بحث اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی افزود:   سپاه ناحیه هرسین از ابتدای سال تا کنون توانسته به متقاضیان اجرای طرح های اقتصادی 60مورد وام ارائه که مبلغ کل این وام ها پنج میلیارد و چهارصد میلیون ریال می باشد و این در حالی است که تا به حال حدود 60درصد از کل وام ها پرداخت شده است.